loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ رفیق قدیمی مرتضی پاشایی,    دانلود آهنگ واسه شب نشینی رفیق قدیمی از مرتضی پاشایی,    دانلود آهنگ میبخشم از مرتضی پاشایی با کیفیت 320, &n

حسین بازدید : 15 چهارشنبه 15 آبان 1398


,    متن اهنگ رفیق قدیمی مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ واسه شب نشینی رفیق قدیمی از مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ میبخشم از مرتضی پاشایی با کیفیت 320
,    آهنگ مرتضی پاشایی به دادش رسیدم
,    اهنگ به دادش رسیدم دلم رورها کرد
,    کد اهنگ پیشواز میبخشم مرتضی پاشایی همراه اول
,    آهنگ جديد مرتضي پاشايي
,    دانلود آهنگ مرتضی پاشایی یکی هست
,    بدون زندگی بازیگردون ترینه
,   

متن آهنگ به دادش رسیدم مرتضی پاشایی

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..

به دادش رسیدم دلم رو رها کرد 🎸🎸🎸 / صداش کردم اون وقت رقیبو صدا کرد 🎸🎸🎸
به پاش می نشستم خودش دید که خستم 🎸🎸🎸 / ولی بی وفا باز رها کرد دو دستم 🎸🎸🎸
واسه شب نشینی رفیق قدیمی 🎸🎸🎸 / شدم رنگ اون شب که چشماش سیام کرد 🎸🎸🎸
حالا روزگارم عوض شد دوباره 🎸🎸🎸 / حالا اون خودش فکر برگشتو داره 🎸🎸🎸
حالا من نشستم به سکان نورم 🎸🎸🎸 / ولی اون به جز من کسی رو نداره 🎸🎸🎸
می بخشم دوباره گناهی که کرده 🎸🎸🎸 / می بخشم می دونم که دستاش چه سرده 🎸🎸🎸

 

می شم سلطان شب رفیق قدیمی 🎸🎸🎸 / بازم مثل وقتی که بودیم صمیمی 🎸🎸🎸
بدون زندگی بازیگردون ترین 🎸🎸🎸 / زمین خوردی دیدی که دنیا همینه 🎸🎸🎸
به دادش رسیدم دلم رو رها کرد 🎸🎸🎸 / صداش کردم اون وقت رقیبو صدا کرد 🎸🎸🎸
به پاش می نشستم خودش دید که خستم 🎸🎸🎸 / ولی بی وفا باز رها کرد دو دستم 🎸🎸🎸
واسه شب نشینی رفیق قدیمی 🎸🎸🎸 / شدم رنگ اون شب که چشماش سیام کرد 🎸🎸🎸
حالا روزگارم عوض شد دوباره 🎸🎸🎸 / حالا اون خودش فکر برگشتو داره 🎸🎸🎸
حالا من نشستم به سکان نورم 🎸🎸🎸 / ولی اون به جز من کسی رو نداره 🎸🎸🎸
می بخشم دوباره گناهی که کرده 🎸🎸🎸 / می بخشم می دونم که دستاش چه سرده 🎸🎸🎸
می شم سلطان شب رفیق قدیمی 🎸🎸🎸 / بازم مثل وقتی که بودیم صمیمی 🎸🎸🎸
بدون زندگی بازیگردون ترین 🎸🎸🎸 / زمین خوردی دیدی که دنیا همینه🎸🎸🎸

 

https://sevilmusic.com/article/1602/







برچسب ها متن اهنگ رفیق قدیمی مرتضی پاشایی دانلود آهنگ واسه شب نشینی رفیق قدیمی از مرتضی پاشایی دانلود آهنگ میبخشم از مرتضی پاشایی با کیفیت 320 آهنگ مرتضی پاشایی به دادش رسیدم اهنگ به دادش رسیدم دلم رورها کرد کد اهنگ پیشواز میبخشم مرتضی پاشایی همراه اول آهنگ جديد مرتضي پاشايي دانلود آهنگ مرتضی پاشایی یکی هست بدون زندگی بازیگردون ترینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو