loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ Mp3 دلم داغونو ببار بارونو,    دانلود اهنگ Mp3 ببار بارونو نمیخوام عشق بدون اونو,    دانلود ریمیکس اهنگ Mp3 ببار بارونو دلم داغونو, &

حسین بازدید : 31 شنبه 23 آذر 1398


,    دانلود اهنگ Mp3 دلم داغونو ببار بارونو
,    دانلود اهنگ Mp3 ببار بارونو نمیخوام عشق بدون اونو
,    دانلود ریمیکس اهنگ Mp3 ببار بارونو دلم داغونو
,    سامان جلیلی ببار بارونو دلم داغونو
,    متن اهنگ Mp3 ببار بارونو دلم داغونو
,    دانلود اهنگ Mp3 ببار بارون دلم داغون
,    این خونه بی تو زندونه واسه ی منه دیوونه
,    دانلود اهنگ Mp3 ببار بارونو دلم داغونو نمیخوام عشقم بدونه اونو
,    متن اهنگ Mp3 بارون سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ
,   

جای خالی من برات عادت شده یکی اینجا برای تو بی طاقت شده
♪♪♫♫♪♪♯ تورو حس میکنم توی تنهاییام بی تو از زندگی چی میتونم بخوام ♪♪♫♫♪♪♯
یا باید رفتن تورو باور کنم یا که دنیامو با تو خاکستر کنم
یا که زندونی تو و این خونه شم یا تو تنهاییام بی تو دیوونه شم
این خونه بی تو زندونه واسه ی من دیوونه بگو اسمشو چی میتونم بذارم
جز تو کی دردمو میفهمه چرا این همه بی رحمه آخه خاطره هایی که با تو دارم
♪♪♫♫♪♪♯ ببار بارونو دلم داغونو نمیخوام عشق بدون اونو ♪♪♫♫♪♪♯
ببار بارونو دلم داغونو نمیخوام عشق بدون اونو
ببار بارونو

UpMusicTag دانلود آهنگ سامان جلیلی بارون

مسیریو که با تو قدم زدم بعد تو هر دفعه اشتباه اومدم
♪♪♫♫♪♪♯ واسه اینکه هوات بیوفته از سرم باید چند بار از این خیابون بگذرم ♪♪♫♫♪♪♯
یا باید رفتن تورو باور کنم یا که دنیامو با تو خاکستر کنم
یا که زندونی تو و این خونه شم یا تو تنهاییام بی تو دیوونه شم

♪شعر و آهنگسازی : سامان جلیلی♪
وقتی ک بارون میباره شونه هام تورو کم داره تو خیابونا تنهایی پرسه زدم
بس که دلم با تو درگیره نمیدونه کجا میره به هوای تو تا ته شهر اومدم
♪♪♫♫♪♪♯ ببار بارونو دلم داغونو نمیخوام عشق بدون اونو ♪♪♫♫♪♪♯
ببار بارونو دلم داغونو نمیخوام عشق بدون اونو
ببار بارونو

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86/







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 دلم داغونو ببار بارونو دانلود اهنگ Mp3 ببار بارونو نمیخوام عشق بدون اونو دانلود ریمیکس اهنگ Mp3 ببار بارونو دلم داغونو سامان جلیلی ببار بارونو دلم داغونو متن اهنگ Mp3 ببار بارونو دلم داغونو دانلود اهنگ Mp3 ببار بارون دلم داغون این خونه بی تو زندونه واسه ی منه دیوونه دانلود اهنگ Mp3 ببار بارونو دلم داغونو نمیخوام عشقم بدونه اونو متن اهنگ Mp3 بارون سامان جلیلی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو