loading...

اهنگ جدید

بعد تو همه چی برام فرق کرده تلخ کرده قلبمو با همه سردمو بعد تو ترجیح میدم تنهایی راه رفتنو به همه گفتمو که نمیخواست منو تو گفتی رابطمون یه جا میرسه که میشه تموم من میخندیدم به حرفهات باشه هرچی می

حسین بازدید : 21 سه شنبه 21 مرداد 1399

بعد تو همه چی برام فرق کرده
تلخ کرده قلبمو با همه سردمو

بعد تو ترجیح میدم تنهایی راه رفتنو
به همه گفتمو که نمیخواست منو

تو گفتی رابطمون یه جا میرسه که میشه تموم
من میخندیدم به حرفهات باشه هرچی میگی همون

نمیدونستم این روزا خسته میشی از این وضعیت
نمیدونستی دلم بدجوری میشه اذیت

رفتی برو برو که قلبم دیگه تو رو که اصلا نمیخواد
من بی تو که تمومه هرچی خاطره مونده پاک کردم

رفتی برو برو که قلبم دیگه تو رو که اصلا نمیخواد
من بی تو که تمومه هرچی خاطره مونده پاک کردم

تکست آهنگ رفتی امیر تفکری

تو رفتی خوب بدون نمیشه دیگه بحثمون
تو رفتی خوب بدون دعوا نیست توو حرفمون
تو رفتی خوب بدون سیاه نمیشه آسمون من آره نه

یه روزی میاد خاطره هامون حال تو رو اذیت کنه
یه روزی میشه نبودم حال تو رو بد کنه

یه روزی تنها میشی میبینی خودتی با خودت
دل تو تنگ میشه واسه روزها که میگشتم دورت

رفتی برو برو که قلبم دیگه تو رو که اصلا نمیخواد
من بی تو که تمومه هرچی خاطره مونده پاک کردم

رفتی برو برو که قلبم دیگه تو رو که اصلا نمیخواد
من بی تو که تمومه هرچی خاطره مونده پاک کردم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو