loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ مجید مظفری منو ترکم نکن,    دانلود آهنگ شهاب مظفری منو ترکم نکن ریمیکس,    ریمیکس منو ترکم نکن شهاب مظفری,    دانلود آهنگ م

حسین بازدید : 39 چهارشنبه 01 آبان 1398


,    دانلود اهنگ مجید مظفری منو ترکم نکن
,    دانلود آهنگ شهاب مظفری منو ترکم نکن ریمیکس
,    ریمیکس منو ترکم نکن شهاب مظفری
,    دانلود آهنگ منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم
,    منو ترکم نکن اصلا ریمیکس
,    اهنگ ترکم نکن شهاب مظفری
,    دانلود آهنگ منو ترکم نکن شهاب مظفری
,    اهنگ منو ترکم نکن
,    اهنگ منو ترکم نکن اصلا

 

 

https://music-fa.com/download-song/3357/

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دلم واست تنگ میشه؛ هر روزی که رد میشه…●♪♫
واسه من یه زندونه… این خونه، بی تــو…●♪♫
چشات، منوُ می گیـــره●♪♫
می خندی؛ جونم میـــره!●♪♫
دیوونه میشم، واست!●♪♫
میشم هِی بی تابت…●♪♫
منــو ترکم نکن، اصلاً●♪♫
بی تو من، از همه خستـه ام●♪♫
همه دنیام، توو نگــاته…●♪♫
نگیـــر از من… چشاتــــوُ…●♪♫

شعر و ملودی : مهدی ترابی
تو، دیوونه!●♪♫
منم، عاشق!●♪♫
و پرنده روی اَبرا… می رسیم ما ته دنیــــا!●♪♫
نگیر از من… چشـــاتــوُ…●♪♫
منو ترکم نکن، اصلاً●♪♫
بی تو من، از همه خستـــه ام●♪♫
همه دنیام، توو نگـــاته…●♪♫
نگیــــر از من… چشــــاتـوُ…●♪♫
تـــو، دیوونه!●♪♫
منــــم، عاشق!●♪♫
و پرنده روی اَبرا… می رسیـــم مـــا ته دنیا!●♪♫
نگیـــر از من… چشـــاتوُ…●♪♫
برام سخت شده! نمی تونم از فکرِ تو درآم…●♪♫
حواسم به توئه… سمتِ اون چشــات، که پیچیــده به پام!●♪♫


نفس، حبس شـــده…●♪♫
کارم، سخت شـــده…●♪♫
دلم تنگه هِی…●♪♫
همش، من تورو می خـــوام●♪♫
منــو ترکــم نکن، اصلاً●♪♫
بی تو من، از همه خسته ام●♪♫
همه دنیـــــام، توو نگاته…●♪♫
نگیر از من… چشاتوُ…●♪♫
تــو، دیوونـــه!●♪♫
منــم، عاشـــق!●♪♫

تنظیم قطعه : مسعود جهانی
و پرنده روی اَبرا… می رسیم ما ته دنیـــا!●♪♫
نگیر از من… چشاتـــــوُ…●♪♫
منو ترکـــم نکن، اصلاً●♪♫
بی تو من، از همـــه خسته ام●♪♫
همه دنیــــام، توو نگـــاته…●♪♫
نگیــــر از من… چشـــاتوُ…●♪♫
تـــو، دیوونه!●♪♫
منـــم، عاشق!●♪♫
و پرنده روی اَبرا… می رسیم ما ته دنیــــا!●♪♫
نگیر از من… چشاتــــوُ…●♪♫
لالالای لا لای لالالای لا لای●♪♫
لالالای لا لای لالالای لا لای●♪♫
منو ترکم نکن، اصلاً●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شهاب مظفری منو ترکم نکن

کد آوای انتظار همراه اول؛ آهنگ منو ترکم نکن، قطعه اول: ۹۹۶۸۹
کد آوای انتظار همراه اول؛ آهنگ منو ترکم نکن، قطعه دوم: ۹۹۶۹۰

♩♬♫♪♭

کد پیشواز ایرانسل؛ آهنگ منو ترکم نکن، قطعه اول: ۵۵۱۱۲۵۲۶
کد پیشواز ایرانسل؛ آهنگ منو ترکم نکن، قطعه دوم: ۵۵۱۱۲۵۲۷
کد پیشواز ایرانسل؛ آهنگ منو ترکم نکن، قطعه سوم: ۵۵۱۱۲۵۲۸

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ مجید مظفری منو ترکم نکن دانلود آهنگ شهاب مظفری منو ترکم نکن ریمیکس ریمیکس منو ترکم نکن شهاب مظفری دانلود آهنگ منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم منو ترکم نکن اصلا ریمیکس اهنگ ترکم نکن شهاب مظفری دانلود آهنگ منو ترکم نکن شهاب مظفری اهنگ منو ترکم نکن اهنگ منو ترکم نکن اصلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو