loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ کردی جمشید ای خدا,    دانلود اهنگ کردی ای خدا زندگانیم و دس چی,    دانلود آهنگ کردی شاد جمشید,    آهنگ کردی ای خدا,  

حسین بازدید : 207 یکشنبه 19 آبان 1398


,    متن اهنگ کردی جمشید ای خدا
,    دانلود اهنگ کردی ای خدا زندگانیم و دس چی
,    دانلود آهنگ کردی شاد جمشید
,    آهنگ کردی ای خدا
,    دانلود آهنگ کردی جمشید یار یار
,    دانلود آهنگ کردی جمشید تنیکی
,    دانلود اهنگ ای خدا از کانی
,    دانلود آهنگ کردی دوره چاو جوان جمشید
,    دانلود اهنگ ای خدا من جوانم
,   

من به کی بیژم خه‌مم خه‌م خوارکه‌م له گوم بوه
بی دلم بی تاقه‌تم دلدارکه‌م لی گوم بوه
روبه شاخو داخی غوربه‌ت به یار تیمو ده‌چم
هیچکه نامناسه ئه‌من کیم شارکه‌م لی گوم بوه
ئه‌ی خودا ئه‌ی خودا ئه‌ی خودا ...
دانلود آهنگ ئه‌ی خدا از جمشید خیری مقدم

 

http://musickordi.com/

دانلود آهنگ 







برچسب ها متن اهنگ کردی جمشید ای خدا دانلود اهنگ کردی ای خدا زندگانیم و دس چی دانلود آهنگ کردی شاد جمشید آهنگ کردی ای خدا دانلود آهنگ کردی جمشید یار یار دانلود آهنگ کردی جمشید تنیکی دانلود اهنگ ای خدا از کانی دانلود آهنگ کردی دوره چاو جوان جمشید دانلود اهنگ ای خدا من جوانم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو