loading...

اهنگ جدید

شب ها بی تاب و بیدارم ، تو آرومی ، تو در خوابی شبم ، تاریک و خاموشم ، تو خورشیدی که می تابی یخم ، سردم ، زمستونم ، تو گرمای تابستونی کویرم خشک و لب تشنه ، تو سبزی سبز ، تو بارونی منم بی پر و بال خسته

حسین بازدید : 35 جمعه 02 شهریور 1397

شب ها بی تاب و بیدارم ، تو آرومی ، تو در خوابی
شبم ، تاریک و خاموشم ، تو خورشیدی که می تابی
یخم ، سردم ، زمستونم ، تو گرمای تابستونی
کویرم خشک و لب تشنه ، تو سبزی سبز ، تو بارونی
منم بی پر و بال خسته ، تو اما اوج پروازی
منم شعر فراموشی ، تویی که نغمه پردازی
منم بی پر و بال خسته ، تو اما اوج پروازی
منم شعر فراموشی ، تویی که نغمه پردازی

منم محتاج یک آغاز ، به فکر لحظه ی پرواز
که با تو هم سفر باشم ، با تو هم ساز و هم آواز
بساز با من ، نترس از من ، نترس از سردی دستام
بخون با من ، بگو با من ، که با تو راهی فردام



به من معنی بده با عشق ، منو با عشق احیا کن
رو به زندون تنهایی ، در و پنجره ی وا کن
به این دنیای بی رنگم ، بزن نقشی ، بده رنگی
که دلگیرم و افسرده ، از این دنیای بی رنگی
منم بی پر و بال خسته ، تو اما اوج پروازی
منم شعر فراموشی ، تویی که نغمه پردازی
منم بی پر و بال خسته ، تو اما اوج پروازی
منم شعر فراموشی ، تویی که نغمه پردازی

منم محتاج یک آغاز ، به فکر لحظه ی پرواز
که با تو هم سفر باشم ، با تو هم ساز و هم آواز
بساز با من ، نترس از من ، نترس از سردی دستام
بخون با من ، بگو با من ، که با تو راهی فردام

به من معنی بده با عشق ، منو با عشق احیا کن
رو به زندون تنهایی ، در و پنجره ی وا کن
به این دنیای بی رنگم ، بزن نقشی ، بده رنگی
که دلگیرم و افسرده ، از این دنیای بی رنگی
منم بی پر و بال خسته ، تو اما اوج پروازی
منم شعر فراموشی ، تویی که نغمه پردازی
منم بی پر و بال خسته ، تو اما اوج پروازی
منم شعر فراموشی ، تویی که نغمه پردازی

 

https://talk.patoghu.com/thread188920-3.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو