loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ رضاشیری چرا نمیای,    چرا نمیخوای منو چرا نمیای از رضا شیری,    دانلود اهنگ چرا نمیخوای منو چرا نمیای رضا شیری,    اهنگ چرا

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 16 آبان 1398


,    دانلود اهنگ رضاشیری چرا نمیای
,    چرا نمیخوای منو چرا نمیای از رضا شیری
,    دانلود اهنگ چرا نمیخوای منو چرا نمیای رضا شیری
,    اهنگ چرا نمیای چرا نمیخوای
,    دانلود اهنگ رضا شیری بازم امشب
,    دانلود اهنگ رضا شیری سیم اخر
,    سیم آخر رضا شیری
,    اهنگ رضا شیری بازم امشبم از اون شباس
,    چرا نمیخوای منو ای داد بی داد
,   

https://naslemusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D8%A2%D8%AE%D8%B1.html

متن آهنگ رضا شیری با نام سیم آخر

 

بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت
با من این دلم دوباره داره میزنه به سیم آخر
تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری
سوت و کوره درو دیوار خونه تو که دنیامو میبینی
چرا نمیخوای منو چرا نمیای
بیا و بازم همون دنیا رو بیار
چرا نمیخوای منو ای داد بیداد
دیوونه من موندم و این دنیای بیمار


با من دل همش بی تابِ و بازم بهونتو میگیره
بازم بخون در گوش من بذار بازم بارون بگیره
چرا نمیخوای منو چرا نمیای
بیا و بازم همون دنیا رو بیار
چرا نمیخوای منو ای داد بیداد
دیوونه من موندم و این دنیای بیمار







برچسب ها دانلود اهنگ رضاشیری چرا نمیای چرا نمیخوای منو چرا نمیای از رضا شیری دانلود اهنگ چرا نمیخوای منو چرا نمیای رضا شیری اهنگ چرا نمیای چرا نمیخوای دانلود اهنگ رضا شیری بازم امشب دانلود اهنگ رضا شیری سیم اخر سیم آخر رضا شیری اهنگ رضا شیری بازم امشبم از اون شباس چرا نمیخوای منو ای داد بی داد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو