دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد کوچه

Download Music Abdolhosein Mokhtabad Koocheh

آهنگ عبدالحسین مختاباد بنام کوچه

بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد کوچه

 

متن آهنگ کوچه از عبدالحسین مختاباد

بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو شد لبریز از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید

باغ صد خاطره خندید

عطر صد خاطره پیچید

یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم

پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم

ساعتی بر لب ان جوی نشستیم

تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

من همه محو تماشای نگاهت

یادم آید تو به من گفتی از این عشق حذر کن

لحظه ای چند بر این آب نظر کن

تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن

با تو گفتم حذر از عشق ندانم

سفر از پیش تو هرگز نتوانم

روز اول که دل من به تمنای تو پر زد

چون کبوتر لب بام تو نشستم

تو به من سنگ زدی

من نرمیدم نه گسستم

یادم آید که دگر از تو جوابی نشنیدم

پای در دامن اندوه کشیدم

نگسستم، نرمیدم

رفت در ظلمت غم آن شب و شبهای دگر هم

نگرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم

نکنی دیگر از آن کوچه گذر هم

nakoni digar az an kooche gozar ham

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم

bi to amma be che hali man az an kooche gozashtam

ترانه آهنگ کوچه از عبدالحسین مختاباد

رفت در ظلمت غم آن شب و شبهای دگر هم

نگرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم

نکنی دیگر از آن کوچه گذر هم

nakoni digar az an kooche gozar ham

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم

bi to amma be che hali man az an kooche gozashtam