loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ محتاجم مسعود صابری,    دانلود آهنگ مسعود صابری,    دانلود فول آلبوم مسعود صابری به صورت یکجا,    دانلود

حسین بازدید : 29 جمعه 03 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ محتاجم مسعود صابری
,    دانلود آهنگ مسعود صابری
,    دانلود فول آلبوم مسعود صابری به صورت یکجا
,    دانلود آهنگ من مسعود صابری
,    اهنگ مسعود صابری دلبر
,    اهنگ جدید مسعود صابری من
,    اهنگ مسعود صابری فرشته
,    اهنگ وابستگی مسعود صابری
,    دانلود آهنگ مسعود صابری طعم جنون

https://upmusics.com/%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%86/

 

محتاجم به آن نگاه زیبا شبیه موج دریا به قلب ساحل
هر لحظه به یاد تو هستم من چه شد که دل بستم من چه کردی با دل ♩♬♫
ای جانم تو میروی میدانم ولی بدان که من شکسته هنوز همانم ♩♬♫
میبارم هوای سردی دارم ببین چگونه به بی قراری کشیده کارم  ♩♬♫
لب تر کن تا بدهم جان را این قلب پریشان را تو ماهم باش

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ محتاجم مسعود صابری دانلود آهنگ مسعود صابری دانلود فول آلبوم مسعود صابری به صورت یکجا دانلود آهنگ من مسعود صابری اهنگ مسعود صابری دلبر اهنگ جدید مسعود صابری من اهنگ مسعود صابری فرشته اهنگ وابستگی مسعود صابری دانلود آهنگ مسعود صابری طعم جنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو