loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ مثل دردمن تودنیا هیچ دردمبهمی نیس,    مثل درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی,    متن آهنگ مثل درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست,  &nbs

حسین بازدید : 47 یکشنبه 14 مهر 1398


,    دانلود اهنگ مثل دردمن تودنیا هیچ دردمبهمی نیس
,    مثل درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی
,    متن آهنگ مثل درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست
,    متن اهنگ مثل درد من تو دنیا
,    اهنگ نگاهت واسه درد من مرهم حست ارامشم میشه
,    اهنگ بابک جهانبخش مثل درد من تو دنیا
,    آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش 320
,    دانلود آهنگ اینکه سهم من نمیشی بابک جهانبخش
,    تو رو دارم و ندارم این عذاب درد کمی نیست

 

 

https://upmusics.com/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AB%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%86-%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7/

متن آهنگ سانسور شده سحر قریشی در 13 شمالی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مثل درد من تو دنیا

♫♪♭
هیچ درد مبهمی نیست

♫♪♭
تورو دارم و ندارم این عذاب درد کمی نیست

♫♪♭
این که سهم من نمیشی

♫♪♭
یه عذاب نا تمومه

♫♪♭
مثه پرتگاهی می مونه

♫♪♭
که همیشه پیش رومه

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ مثل دردمن تودنیا هیچ دردمبهمی نیس مثل درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی متن آهنگ مثل درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست متن اهنگ مثل درد من تو دنیا اهنگ نگاهت واسه درد من مرهم حست ارامشم میشه اهنگ بابک جهانبخش مثل درد من تو دنیا آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش 320 دانلود آهنگ اینکه سهم من نمیشی بابک جهانبخش تو رو دارم و ندارم این عذاب درد کمی نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو