loading...

اهنگ جدید

تنها ترين مردم به دوشم کوله باره غم از غم ها لبريزم کوه صبور شانه ام از بار غمها خم من قصه ي دردم تنها ي شبگردم تنها دو دست مهربان تو پناه من چشمان تو تنها چراغ کوره راه من تنها تو ماندي از همه دنيا ب

حسین بازدید : 57 سه شنبه 16 مهر 1398

تنها ترين مردم به دوشم کوله باره غم از غم ها لبريزم
کوه صبور شانه ام از بار غمها خم من قصه ي دردم تنها ي شبگردم
تنها دو دست مهربان تو پناه من چشمان تو تنها چراغ کوره راه من
تنها تو ماندي از همه دنيا براي من آن شانه هاي نازک تو تکيه گاه من
تنها تو هستي در تمام لحظه هاي من تنها تو ماندي جز خداي من براي من

آه اي هستي من شور مستي من بر چين اشک مرا برچين
هستي ميگذرد مستي ميگذرد بنشين پيش دلم بنشين
از ازل خالم زد رقم با تو نقش تقدير است خود تو ميداني با تو ميمانم بي تو ميميرم

 

http://entermusic.ir

 

عاشق ترين مردم که ميميرم براي تو اي واي اگر باشد به تو عاشق خداي تو
من قصه ي دردم تنهاي شبگردم تنها دو دست مهربان تو پناه من
چشمان تو تنها چراغ کوره راه من تنها تو ماندي از همه دنيا براي من
آن شانه هاي نازک تو تکيه گاه من تنها تو هستي در تمام لحظه هاي من
تنها تو ماندي جز خداي من عزيز من براي من







برچسب ها متن اهنگ تنهاترین مرد معین تنهاترین مردم که میمیرم برای تو معین اهنگ اه ای هستی من شورمستی من معین دانلود آهنگ معین آه ای هستی من شورمستی من هستی میگذرد مستی می گذرد دانلود اهنگ منم تنهاترین مرد زمونه آه ای هستی من شورمستی من معین معین اهی هستی من موزیک ویدیو تنهاترین مرد معین متن اهنگ تنها ترین مرد متن اهنگ تنهاترین مرد از معین اهنگ منم تنها ترین مرد زمونه متن اهنگ های جدید معین متن آهنگ جدید معین متن اهنگ وقتی دلم تنها میشه معین متن ترانه های معین شعر عاشقانه معین دانلود اهنگ طوفان غم ها از معین متن اهنگ تنها ترین مردم دانلود اهنگ تنهاترین مردم که میمیرم برای تو معین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو