loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ با دلم احسان خواجه امیری جز همین دیوونگی هرچی بگی یادم نیست اونی که تو زندگی عاشق نشه آدم نیستعقلمو دادم بره یادم بره تقدیرم با تو انتقاممو از خاطرت میگیرمبا دلم هر کاری که دلت میخواست ک

حسین بازدید : 51 پنجشنبه 11 بهمن 1397

متن آهنگ با دلم احسان خواجه امیری

 

جز همین دیوونگی هرچی بگی یادم نیست اونی که تو زندگی عاشق نشه آدم نیست
عقلمو دادم بره یادم بره تقدیرم با تو انتقاممو از خاطرت میگیرم
با دلم هر کاری که دلت میخواست کن من کنارتم فقط به من اعتماد کن
با دلم هر کاری که دلت میخواست کن من کنارتم فقط به من اعتماد کن




مگه این حال خوشم آرامشم حالیشه به دلم فرصت بده شاید یکم خالی شه
از شبی که دیدمت بی فاصله بارونه کار من کار دله کی عاقله دیوونه
با دلم هر کاری که دلت میخواست کن من کنارتم فقط به من اعتماد کن
با دلم هر کاری که دلت میخواست کن من کنارتم فقط به من اعتماد کن

 https://naslemusic.com








برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با دلم احسان خواجه امیری متن آهنگ با دلم احسان خواجه امیری Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول با دلم احسان خواجه امیری با دلم احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل با دلم احسان خواجه امیری متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام با دلم احسان خواجه امیری دانلود آهنگ با دلم احسان خواجه امیری با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو