loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ هزار قناری خاموش در گلوی من,    ای کاش عشق را زبان سخنی بود با صدای شاملو,    ای کاش عشق را زبان سخنی بود با صدای آیدا

حسین بازدید : 39 یکشنبه 14 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ هزار قناری خاموش در گلوی من
,    ای کاش عشق را زبان سخنی بود با صدای شاملو
,    ای کاش عشق را زبان سخنی بود با صدای آیدا
,    آنکه میگوید دوستت دارم با صدای شاملو
,    عشق را ایکاش زبان سخنی بود
,    هزار کاکلی شاد در چشمان توست
,    آنکه میگوید دوستت دارم خنیاگر غمگینی است که آوازش
,    سهیل نفیسی پریا
,    دانلود آهنگ های سهیل نفیسی

 

http://muzicir.com/play/20823/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%87%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%81%DB%8C%D8%B3%DB%8C

دانلود اهنگ سهیل نفیسی عاشقانه

♫♫ آن که می گوید دوستت می دارم
خنیاگر غمگینی ست
خنیاگر غمگینی ست
که آوازش را از دست داده است
ای کاش عشق را زبان سخن بود
هزار کاکلی شاد در چشمان توست
هزار قناری خاموش در گلوی من
عشق را ای کاش زبان سخن بود
آن که می گوید دوستت دارم
دلِ اندوهگین شبی ست
دلِ اندوهگین شبی ست
که مهتابش را می جوید
ای کاش عشق را
زبان سخن بود
هزار آفتاب خندان در خَرامِ توست
هزار ستاره ی گریان در تمنای من
عشق را ای کاش زبان سخن بود...

 

 

دانلود اهنگ - لینک کمکیلینک کمکی

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 2:38 - 1.51 MB







برچسب ها دانلود اهنگ هزار قناری خاموش در گلوی من ای کاش عشق را زبان سخنی بود با صدای شاملو ای کاش عشق را زبان سخنی بود با صدای آیدا آنکه میگوید دوستت دارم با صدای شاملو عشق را ایکاش زبان سخنی بود هزار کاکلی شاد در چشمان توست آنکه میگوید دوستت دارم خنیاگر غمگینی است که آوازش سهیل نفیسی پریا دانلود آهنگ های سهیل نفیسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو