loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ بیکلام اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم,کد پیشواز همراه اول اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم ,کد پیشواز ایرانسل اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم ,دانلود اهنگ جدید ب

حسین بازدید : 85 چهارشنبه 22 خرداد 1398

دانلود آهنگ بیکلام اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم,کد پیشواز همراه اول اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم ,کد پیشواز ایرانسل اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود ریمیکس اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم,متن آهنگ اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم,دانلود ترانه های جدید,موسیقی ایرانی,دانلود اهنگ مجاز,دانلود آهنگ,

 

 

اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم

دیوونه باز تا پایه جون مست دو تا چشماتــــ شــــدم

اونقدر که من میخواستمت ذره شدم به زیر پات

حتی اگه چشمامو میخواستی میدادم به چشات

با اون همه عشقی که من بهت دادم رفتی چرا

خوب میدونمیکی دیگه مابین ماست یگو چرا

با اون همه عشقی که من بهت دادم رفتی چرا

خوب میدونم یکی دیگه مابین ماست یگو چرا

با اون همه عشقی که من بهت دادم رفتی چرا

خوب میدونمیکی دیگه مابین ماست یگو چرا

_Download 128 kbs_

 

منبع ناکامان







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم کد پیشواز همراه اول اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم کد پیشواز ایرانسل اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 دانلود ریمیکس اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم متن آهنگ اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم دانلود موزیک دانلود آهنگ اون روزو خوب یادم میاد تا دیدمت عاشق شدم دانلود ترانه های جدید موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو