loading...

اهنگ جدید

مرز بین غربت و خونه کجاست ♪ وقتی آغوش تو دنیای منه دور سایت رو زمین خط میکشم ♪ هرچیکه اینور خطه وطنه واسه یک لحظه تماشا کردنت ♪ دل این آینه هارو خون نکن دیگه با طوفانت اقیانوس من ♪ این همه جزیررو مجنو

حسین بازدید : 35 چهارشنبه 10 مهر 1398

مرز بین غربت و خونه کجاست ♪ وقتی آغوش تو دنیای منه
دور سایت رو زمین خط میکشم ♪ هرچیکه اینور خطه وطنه
واسه یک لحظه تماشا کردنت ♪ دل این آینه هارو خون نکن
دیگه با طوفانت اقیانوس من ♪ این همه جزیررو مجنون نکن
منو زیر سایه ی خودت بگیر ♪ تو مثل خواب ستاره روشنی
بذا دنیا دورمون خط بکشه

 

 


وقتی تا آخر این خط با منی ♪ پر کوهی هر طرف میبینمت
واسه من فرهاد تو بودن بسه ♪ تا منو به خواب شیرین نبری
دست من به بیستون نمیرسه ♪ تو دماوندی که زیر بار کوه
خم نمیشی به هوای عشق من ♪ تامنو داری کنار لحظه هات
قید شونه های البرزو بزن ♪ تو که بیداری هنوزم کوچه ها
شب به شب مهتابو حاشا میکنن ♪ هنوزم وقتی به غربت میرسم
منو با اسم تو پیدا میکنن

sevilmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو