loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ خطا كردم,    دانلود اهنگ خطا کردم علی زند وکیلی,    متن اهنگ خطا کردم دنگ شو,    دانلود اهنگ خطا کردم ا

حسین بازدید : 343 شنبه 05 آبان 1397


,   
,    دانلود اهنگ خطا كردم
,    دانلود اهنگ خطا کردم علی زند وکیلی
,    متن اهنگ خطا کردم دنگ شو
,    دانلود اهنگ خطا کردم ای مه علی زند وکیلی
,    شعر خطا کردم
,    خطا کردم دنگ شو متن
,    دانلود آهنگ خطا کردم دنگ شو
,    خواننده آهنگ خطا کردم
,    خطا کردم ای مه خطا کردم دلم را به درد آشنا کردم

 

 

متن آهنگ جدید گروه دنگ شو بنام خطا کردم :

تو در فتنه از حد به در کردی تو با من ز بد هم بدتر کردی
ز سوی نگاه تب آلودت من تشنه را تشنه تر کردی
پس از آرزو ها پس از جست جو ها
ندانی که ای من چه ها کردم تورا بین خوبان جدا کردم
صدا را به دل مبتلا کردم ته کوچه نامت صدا کردم
خطا کردم هی من خطا کردم تورا با شبم آشنا کردم
خطا کردم هی من خطا کردم تورا با شبم آشنا کردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید گروه دنگ شو بنام خطا کردم

♫♫♫♫♫♫

تو درد مرا از درون میکشی تو من را به جنون میکشی
به حرف تب و تاب و تن تنها مرا تا رگ ارغنون میکشی
پس از آرزو ها پس از جست جو ها
ندانی که ای من چه ها کردم تورا بین خوبان جدا کردم
صدا را به دل مبتلا کردم ته کوچه نامت صدا کردم
خطا کردم هی من خطا کردم تورا با شبم آشنا کردم
خطا کردم هی من خطا کردم تورا با شبم آشنا کردم

 

http://pop-music.ir/

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.40 مگابایت

 







برچسب ها دانلود اهنگ خطا كردم دانلود اهنگ خطا کردم علی زند وکیلی متن اهنگ خطا کردم دنگ شو دانلود اهنگ خطا کردم ای مه علی زند وکیلی شعر خطا کردم خطا کردم دنگ شو متن دانلود آهنگ خطا کردم دنگ شو خواننده آهنگ خطا کردم خطا کردم ای مه خطا کردم دلم را به درد آشنا کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو