loading...

اهنگ جدید

نمیگم عاشقم باش نمیگم مال من باش حتی ازت نخواستم با این و اون تو کم باش نمیگم به تو برگرد نمیگم پس دلم چی تو این دنیای ناتو نمیخوام از تو هیچی زدی بپیچی به بازی جیکم در نیومد توی انگشت دستم اگه چ

حسین بازدید : 37 پنجشنبه 04 مهر 1398

نمیگم عاشقم باش نمیگم مال من باش

حتی ازت نخواستم با این و اون تو کم باش

نمیگم به تو برگرد نمیگم پس دلم چی

تو این دنیای ناتو نمیخوام از تو هیچی

زدی بپیچی به بازی جیکم در نیومد

توی انگشت دستم اگه چیزی بود در اومد

ولی بازم دمت گرم اگه دلی بود شکوندی

 

نگفتی من بمیرم نگفتی نه نموندی

اگه حرفای سادم برات گرون تموم شد

تو مثل من نسوختی من عمرم حروم شد

ولی بازم حلالی اگر چه من شکستم

با این دله شکستم بازم من یکی هستم

http://camusic.ir/دانلود-آهنگ-ناتو-علی-اصحابی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو