loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ من که تعارفی نبودم هیچ وقتی,    دانلود اهنگ عاشقت شدم یهو بی خبر,    دانلود اهنگ نم نمک سینا درخشنده,    دانلود اهنگ نم نمک

حسین بازدید : 93 سه شنبه 02 مهر 1398


,    دانلود اهنگ من که تعارفی نبودم هیچ وقتی
,    دانلود اهنگ عاشقت شدم یهو بی خبر
,    دانلود اهنگ نم نمک سینا درخشنده
,    دانلود اهنگ نم نمک یه روزی دیدم ریمیکس
,    اهنگ نم نمک سینا درخشنده ریمیکس
,    نم نمک یه روزی دیدم میزنه دلم واسه یه نفر
,    ریمیکس نم نمک یه روزی دیدم
,    دانلود اهنگ نم نمک سینا درخشنده ریمیکس
,    سینا درخشنده یه نفر ریمیکس

 

 

http://sakhamusic.ir/music-sina-derakhshande-ye-nafar/

نم نمک یه روزی دیدم میزنه دلم واسه یه نفر
به خودم که اومدم عاشقت شدم یهو بی خبر
تویی تنها تو دلم مگه چندتا دل دارم ای جان
متن آهنگ سینا درخشنده یه نفر

یه نفر یه روزی میشه دنیاتو بیشتر از همه میفهمه حرفاتو
من که تعارفی نبودم هیچ وقتی بهت میگم که بد تو قلب من رفتی
نم نمک یه روزی دیدم میزنه دلم واسه یه نفر به خودم که اومدم عاشقت شدم یهو بی خبر
تویی تنها تو دلم مگه چندتا دل دارم ای جان
نم نمک یه روزی دیدم میزنه دلم واسه یه نفر به خودم که اومدم عاشقت شدم یهو بی خبر
تویی تنها تو دلم مگه چندتا دل دارم ای جان
دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده یه نفر با لینک مستقیم

تو شبیه حس نم نم بارون میزنی به قلب این من مجنون
قبل تو واسم دوست دارم حرف بود تو یه آن چشات دل منو لرزوند
یه نفر یه روزی میشه دنیاتو بیشتر از همه میفهمه حرفاتو
من که تعارفی نبودم هیچ وقتی بهت میگم که بد تو قلب من رفتی
نم نمک یه روزی دیدم میزنه دلم واسه یه نفر به خودم که اومدم عاشقت شدم یهو بی خبر
تویی تنها تو دلم مگه چندتا دل دارم ای جان
نم نمک یه روزی دیدم میزنه دلم واسه یه نفر به خودم که اومدم عاشقت شدم یهو بی خبر
تویی تنها تو دلم مگه چندتا دل دارم ای جان

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ من که تعارفی نبودم هیچ وقتی دانلود اهنگ عاشقت شدم یهو بی خبر دانلود اهنگ نم نمک سینا درخشنده دانلود اهنگ نم نمک یه روزی دیدم ریمیکس اهنگ نم نمک سینا درخشنده ریمیکس نم نمک یه روزی دیدم میزنه دلم واسه یه نفر ریمیکس نم نمک یه روزی دیدم دانلود اهنگ نم نمک سینا درخشنده ریمیکس سینا درخشنده یه نفر ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو