loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ مثل دیوونه ها هرشب تو تنهایی,    دانلود آهنگ هر شب مثل دیوونه ها,    اهنگ مرتضی سرمدی خداحافظ,    آهنگ

حسین بازدید : 24 دوشنبه 15 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ مثل دیوونه ها هرشب تو تنهایی
,    دانلود آهنگ هر شب مثل دیوونه ها
,    اهنگ مرتضی سرمدی خداحافظ
,    آهنگ مرتضی سرمدی غمگین
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 97
,    اهنگ های مرتضی سرمدی انلاین
,    اهنگ غمگین مرتضی سرمدی قدیمی
,    اهنگهای خیلی غمگین مرتضی سرمدی
,    مرتضی سرمدی تموم زندگیم

,   

 

 

http://tabamusic.com/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AB-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7/

تو آخرش نموندی پای من تو جونم و میخوای به جای من چرا من و تنها گذاشتی
برای تو مردم ندیدی و بدون من کجا رسیدی و من و چرا تنها گذاشتی

از من گرفتی جونم و بردی دیگه امونم و خیلی خرابه حالم
هر شب مثل دیوونه ها کارم پرسه تو کوچه هاست انگشت نمای شهرم

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی مث دیوونه ها

به خاطرت هر چی شد خاطره کجا برم که یاد تو بره بدون تو جایی ندارم
بدون تو از دردام چی بگم از عشق تو برم با کی بگم ببین شدی دار و ندارم

از من گرفتی جونم و بردی دیگه امونم و خیلی خرابه حالم
هر شب مثل دیوونه ها کارم پرسه تو کوچه هاست انگشت نمای شهرم
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ مثل دیوونه ها هرشب تو تنهایی دانلود آهنگ هر شب مثل دیوونه ها اهنگ مرتضی سرمدی خداحافظ آهنگ مرتضی سرمدی غمگین دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 97 اهنگ های مرتضی سرمدی انلاین اهنگ غمگین مرتضی سرمدی قدیمی اهنگهای خیلی غمگین مرتضی سرمدی مرتضی سرمدی تموم زندگیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو