loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ درد منو کی میفهمی,    اهنگ درد منو کی میدونه,    دانلود آهنگ دیگه باید چیکار کنم از رضا باقری,    دانلود ریمیکس اهنگ تموم ق

حسین بازدید : 49 دوشنبه 01 مهر 1398




,    دانلود آهنگ درد منو کی میفهمی
,    اهنگ درد منو کی میدونه
,    دانلود آهنگ دیگه باید چیکار کنم از رضا باقری
,    دانلود ریمیکس اهنگ تموم قلب من
,    دانلود آهنگ عاشقتم یعنی احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ تموم قلب من
,    کد آهنگ پیشواز تو با تموم قلب من همراه اول
,    دانلود آهنگ عاشقتم دست خودم نیست احسان خواجه امیری
,    آکورد تمام قلب من

,   

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%82%D9%84%D8%A8

تو با تمام قلب من نیومده یکی شدی
به قصد کشتن اومدی تمام زندگی شدی
بیا به قلب عاشقم بهونه جنون بده
اگه مثل من عاشقی تو هم به من نشون بده
من که بریدم از همه به اعتماد بودنت

♪♪♫♫♪♪♯ شعر : روزبه بمانی ♪♪♫♫♪♪♯
دیگه باید چی کار کنم واسه بدست آوردنت
از لحظه ای که دیدمت بیرون نمیرم از خودم
دیگه قراره چی بشه بفهمی عاشقت شدم
درد منو کی میفهمی عاشقتم چون بی رحمی


دوری ازم تا رویا شی عاشقتم هرچی باشی
درد منو کی میفهمی عاشقتم چون بی رحمی
دوری ازم تا رویا شی عاشقتم هرچی باشی
اگه به هم نمی رسیم تو با تمام من برو

♪♪♫♫♪♪♯ تنظیم کننده : هومن نامداری ♪♪♫♫♪♪♯
همین برای من بسه که آرزو کنم تو رو
به من که فکر میکنی پر میشم از یکی شدن
همین برای من بسه که فکر می کنی به من
درد منو کی میفهمی عاشقتم چون بی رحمی
دوری ازم تا رویا شی عاشقتم هرچی باشی
درد منو کی میفهمی عاشقتم چون بی رحمی
دوری ازم تا رویا شی عاشقتم هرچی باشی

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ درد منو کی میفهمی اهنگ درد منو کی میدونه دانلود آهنگ دیگه باید چیکار کنم از رضا باقری دانلود ریمیکس اهنگ تموم قلب من دانلود آهنگ عاشقتم یعنی احسان خواجه امیری دانلود آهنگ تموم قلب من کد آهنگ پیشواز تو با تموم قلب من همراه اول دانلود آهنگ عاشقتم دست خودم نیست احسان خواجه امیری آکورد تمام قلب من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو