loading...

اهنگ جدید

    این حرفا رو ولش ولی بعدش ولی بعدش  اون حسی قشنگی که میگفتی ندیدمش اصا بی خیال این حرفا به عشق خودمون دوتا بگو کجا بریم فردا این حرفا رو ولش ندیدمش جوابتو بعدش

حسین بازدید : 73 جمعه 28 تیر 1398

 

 

این حرفا رو ولش ولی بعدش ولی بعدش

 اون حسی قشنگی که میگفتی ندیدمش

اصا بی خیال این حرفا به عشق خودمون دوتا

بگو کجا بریم فردا

این حرفا رو ولش

ندیدمش جوابتو بعدش شاید آرام زیر لب گفتی نشنیدمش

ما میگیم گفتی آره آخه دلم دوست داره

 

 

منبع جناب موزیک

 

 

 

این بحثا سر نداره

این حرفا رو ولش دستاتو بده من

زود رنجه دل من این همه کوتاه اومدم تا بفهمی عاشقتم

چیزی کم نمیشه ازت ی کم عشقم تو بذار وسط

این همه راه اومدم بات با نمک بی معرفت

 دستاتو بده من

زود رنجه دل من این همه کوتاه اومدم تا بفهمی عاشقتم

چیزی کم نمیشه ازت ی کم عشقم تو بذار وسط

این همه راه اومدم بات با نمک بی معرفت

از این عشقم نمیشه کم

حتی ی کم خیالت جم من خودمو میشناسم بودنم حساسم

توی انتخاب عشقم ی آدم وسواسم

 دستاتو بده من

زود رنجه دل من این همه کوتاه اومدم تا بفهمی عاشقتم

چیزی کم نمیشه ازت ی کم عشقم تو بذار وسط

این همه راه اومدم بات با نمک بی معرفت

بی معرفت بی معرفت بی معرفت بی معرفت

بی معرفت بی معرفت

 دستاتو بده من

زود رنجه دل من این همه کوتاه اومدم تا بفهمی عاشقتم

چیزی کم نمیشه ازت ی کم عشقم تو بذار وسط

این همه راه اومدم بات با نمک بی معرفت

 دستاتو بده من

زود رنجه دل من این همه کوتاه اومدم تا بفهمی عاشقتم

چیزی کم نمیشه ازت ی کم عشقم تو بذار وسط

این همه راه اومدم بات با نمک بی معرفت

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید امیر علی با نمک بی معرفت دانلود ریمیکس امیر علی با نمک بی معرفت دانلود آهنگ امیر علی با نمک بی معرفت متن آهنگ امیر علی با نمک بی معرفت دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز امیر علی با نمک بی معرفت ایرانسل دانلود آهنگ امیر علی با نمک بی معرفت با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ امیر علی با نمک بی معرفت با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز امیر علی با نمک بی معرفت همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو