loading...

اهنگ جدید

,    دانلود مداحی بگو قیمت چند نریمانی,    دانلود مداحی حالا بگو قیمت چند,    حالا بگو قیمت چند صوتی,    متن حالا بگو قیمت چند نریمانی, 

حسین بازدید : 105 چهارشنبه 13 شهریور 1398


,    دانلود مداحی بگو قیمت چند نریمانی
,    دانلود مداحی حالا بگو قیمت چند
,    حالا بگو قیمت چند صوتی
,    متن حالا بگو قیمت چند نریمانی
,    مداحی عشق قیمت نداره صوتی
,    دانلود مداحی یکم حرف دارم
,    عشق قیمت نداره آپارات
,    پخش آنلاین مداحی سید رضا نریمانی عشق قیمت نداره
,    نوحه بی از رفتنا قیمت نداره

,   




یه کم حرف دارم امشب من با اینکه ♯♮♮
بعضی از طعنه ها گفتن نداره ♯♮♮
اون که میگه بـرا پـول رفتن اینـها ♯♮♮
روی چشماش چقـدر قـیـمـت میـزاره ♯♮♮
به خدا نمی ارزه به هیچ قیمتی بابات بره دیگه برنگرده ♯♮♮
عقده توی قلبم بود آخه بابام پای کارناممو امضا نکرده ♯♮♮
دل پره درده
حالا بگـو قیمت چنـد؟ شبایی که میلرزمو میترسمو بابام نیست ♯♮♮
بی حوصلمو تنهام دیگه حسی برا بازیِ با عروسکام نیست ♯♮♮
این قده نوشتم من اسمشو روی دفترو کتابم دیگه جا نیست ♯♮♮
عشق قیمت نداره ♯♮♮
یه کم تب دارم امشب واسه اینکه ♯♮♮
دیدم عکس بابامو دست نداره ♯♮♮
اون که میگه بـرا پـول رفتن اینـها ♯♮♮
روی این لحظه چقـدر قـیـمـت میـزاره ♯♮♮
به خدا نمی ارزه به هیچ قیمتی این بی کسی و درد یتیمی ♯♮♮
من و باباییم پارسال دونه دونه ش یه خاطرس این عکس های قدیمی ♯♮♮
سخته یتیمی
حالا بگـو قیمت چنـد؟ به جای زانـو هاش سـر می زارم روی مزارش ♯♮♮
تنها چیزی کـه دارم همینه، عکس ها و پلاک و پیـرهَنه سیـاهش ♯♮♮
نمیده جوابم رو نمیدونم، چرا وقتی که میکنم خطابش ♯♮♮

 

https://sevilmusic.com/article/11599/

 







برچسب ها دانلود مداحی بگو قیمت چند نریمانی دانلود مداحی حالا بگو قیمت چند حالا بگو قیمت چند صوتی متن حالا بگو قیمت چند نریمانی مداحی عشق قیمت نداره صوتی دانلود مداحی یکم حرف دارم عشق قیمت نداره آپارات پخش آنلاین مداحی سید رضا نریمانی عشق قیمت نداره نوحه بی از رفتنا قیمت نداره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو