loading...

اهنگ جدید

X دانلود آهنگ جدید توکا به نام با من چه کردی X شعر آهنگ توکا به نام با من چه کردی X دانلود آهنگ توکا به نام با من چه کردی X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ توکا به نام با من

حسین بازدید : 56 پنجشنبه 31 مرداد 1398
X دانلود آهنگ جدید توکا به نام با من چه کردی X شعر آهنگ توکا به نام با من چه کردی X دانلود آهنگ توکا به نام با من چه کردی X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ توکا به نام با من چه کردی بهمراه متن X متن آهنگ توکا به نام با من چه کردی X کد آهنگ پیشواز توکا به نام با من چه کردی X آکورد آهنگ توکا به نام با من چه کردی X دانلود آهنگ زیبای توکا به نام با من چه کردی X توکا به نام با من چه کردی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ کمیاب X کد آهنگ پیشواز توکا به نام با من چه کردی همراه اول X دانلود آهنگ شاد X دانلود ترانه توکا به نام با من چه کردی X دانلود آهنگ جدید توکا به نام با من چه کردی با لینک مستقیم X تکست آهنگ توکا به نام با من چه کردی X کد آهنگ پیشواز توکا به نام با من چه کردی ایرانسل X متن آهنگ X دانلود آهنگ mp3 توکا به نام با من چه کردی

Download NewSong By Tooka Called ba man che kardi با من چه کردی از توکا

 

متن آهنگ با من چه کردی از توکا
بازم تو را در آسمان دل دیدم بگو مگویت را شنیدم
راز دلت بزای من فاش شد دگر نمی مانی برایم
سوختم در آتش هوای این عالم مرا ببین تو را گرفتارم
بیا ببین چه حالمو محاله کم بذارمو آخر میمیرم

دستت رها که کرد مرا یه روز حسرت دلت برای من نسوخت
چی شد که عاقبت مرا ندیدی، شاید نمیشود مرا تو را یادت
عادت نمیکنم به این هوای بی دو چشمانت با من چه کردی

تکست آهنگ با من چه کردی از توکا



شاید ستاره ای از آسمان بودی برای من تمام جان بودی
راز دلم برای تو فاش شد نگو نمی مانی کنارم
عشقت چنان مرا به دام خیش انداخت تورا چو آرزو برایم ساخت
بیا ببین چه حالمو محاله کم بذارمو آخر میمیرم

دستت رها که کرد مرا یه روز حسرت دلت برای من نسوخت
چی شد که عاقبت مرا ندیدی، شاید نمیشود مرا تو را یادت
عادت نمیکنم به این هوای بی دو چشمانت با من چه کردی
منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ جدید توکا به نام با من چه کردی شعر آهنگ توکا به نام با من چه کردی دانلود آهنگ توکا به نام با من چه کردی دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ توکا به نام با من چه کردی بهمراه متن متن آهنگ توکا به نام با من چه کردی کد آهنگ پیشواز توکا به نام با من چه کردی آکورد آهنگ توکا به نام با من چه کردی دانلود آهنگ زیبای توکا به نام با من چه کردی توکا به نام با من چه کردی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ کمیاب کد آهنگ پیشواز توکا به نام با من چه کردی همراه اول دانلود آهنگ شاد دانلود ترانه توکا به نام با من چه کردی دانلود آهنگ جدید توکا به نام با من چه کردی با لینک مستقیم تکست آهنگ توکا به نام با من چه کردی کد آهنگ پیشواز توکا به نام با من چه کردی ایرانسل متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو