loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ محلی خودوم سرحد یاروم گرمسیره,    متن اهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره از حسین عامری,    خودم سرحد یارم گرمسیره حسین عامری,    کلیپ

حسین بازدید : 71 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن اهنگ محلی خودوم سرحد یاروم گرمسیره
,    متن اهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره از حسین عامری
,    خودم سرحد یارم گرمسیره حسین عامری
,    کلیپ خودم سرحد یارم گرمسیره
,    متن آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره راه دوره خدا بارون نگیره
,    اهنگ محلی خودم سرحد یارم گرمسیر
,    آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره خدا بارون نگیره
,    متن اهنگ لری خودم سرحد یارم گرمسیره
,    متن آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره از علی موسی زاده
,    متن آهنگ
,   

 

جانم وای خودم سرحد یاروم گرمسیره

خودم سرحد یاروم گرمسیره

راه دوره خدا بارون نگیره

راه دوره خدا بارون نگیره

خودوم اینجا یاروم از ما دوره

ای خدایا دیگه صبر ما تمومه

دانلود آهنگ قدیمی هه ی شصت

زنجفیلوم غنچه کرده

غم دلبر به جانوم ریشه کرده

زنجفیلوم غنچه کرده

غم دلبر به جانوم ریشه کرده

خودم سرحد یاروم گرمسیره

سر راهوم درختای زنجفیله*

دانلود آهنگ







برچسب ها متن اهنگ محلی خودوم سرحد یاروم گرمسیره متن اهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره از حسین عامری خودم سرحد یارم گرمسیره حسین عامری کلیپ خودم سرحد یارم گرمسیره متن آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره راه دوره خدا بارون نگیره اهنگ محلی خودم سرحد یارم گرمسیر آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره خدا بارون نگیره متن اهنگ لری خودم سرحد یارم گرمسیره متن آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره از علی موسی زاده متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو