loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ mp3 احمدوند چشمای جادویی,    متن آهنگ mp3 چشمای جادویی مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ mp3 مهدی احمدوند کار چشمات,    مهدی احم

حسین بازدید : 25 سه شنبه 17 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 احمدوند چشمای جادویی
,    متن آهنگ mp3 چشمای جادویی مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ mp3 مهدی احمدوند کار چشمات
,    مهدی احمدوند چشمای زیبا
,    دانلود آهنگ mp3 مهدی احمدوند چشمات
,    اهنگ mp3 چشمای جادویی سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ mp3 ای وای مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند تورو میخوام
,    مهدی احمدوند چشمای تو صدبار زندم کرد
,    دانلود آهنگ mp3 جدید

همه چی مثله یه قصه شروع شد دست دلم جلو چشم تو روو شد
حاله چشایه تو خوب بود از اول اومدی حاله منم زیرو رو شد
عاشقتم با یه قلب شکسته عاشقتم ولی خسته ی خسته
من همونم که تو عالمو آدم دلشو جز تو به هیشکی نبسته
تو رو میخوامت تو رو میخوامت مثه دیوونه ها دوست دارمت
خیره میمونم به دوتا چشمات تو رو با این چشا میشناسمت
تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه
یه جوره دیگه عاشقتم من دل من عاشقه عاشقیه
تو مثه قصه ی ماهیو دریا تو مثه بغض تو سینه ی ابرا
تو مثه روزایه بارونی خوبی با تو عوض شده معنیه دنیا
تو مثه ساحله خیس شمالی مثه یه لحظه ی عالیه عالی
تو مثه واقعی بودن رویا تو مثه آرزو اما محالی
تو رو میخوامت تو رو میخوامت مثه دیوونه ها دوست دارمت
خیره میمونم به دوتا چشمات تو رو با این چشا میشناسمت
تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه
یه جوره دیگه عاشقتم من دل من عاشقه عاشقیه

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 احمدوند چشمای جادویی متن آهنگ mp3 چشمای جادویی مهدی احمدوند دانلود آهنگ mp3 مهدی احمدوند کار چشمات مهدی احمدوند چشمای زیبا دانلود آهنگ mp3 مهدی احمدوند چشمات اهنگ mp3 چشمای جادویی سامان جلیلی دانلود آهنگ mp3 ای وای مهدی احمدوند مهدی احمدوند تورو میخوام مهدی احمدوند چشمای تو صدبار زندم کرد دانلود آهنگ mp3 جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو