loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ گل لاله نیما مهدوی ….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ ….. گل لاله ی ته بیمه منه پرپر هاکردی 🙏 من دیوانه ی تو ومه فکر سفر هاکردی 🙏 من هیچ وقت یاد نشونه از من گذر هاکردی 🙏 ته یاده شب اخر برمه تا

حسین بازدید : 52 چهارشنبه 09 مرداد 1398

متن آهنگ گل لاله نیما مهدوی

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..
گل لاله ی ته بیمه منه پرپر هاکردی 🙏
من دیوانه ی تو ومه فکر سفر هاکردی 🙏
من هیچ وقت یاد نشونه از من گذر هاکردی 🙏
ته یاده شب اخر برمه تا سحر هاکردی 🙏♩♩
گل لاله ی تو بی تو همدمی نارنه )ノ゚)
😔🥀🖤
شه زخمی دلی دا دیگه مرحمی نارنه
چه خشک هاکردی گلی که عطر تنه تن بیه 🙏♩♩
این درد و این تنهایی منه دله پسند نیه 🙏♩♩

 

در شونی باهم دتایی رسم بی وفاییه )ノ゚)
منه ارزون بروتی این اخر نامردیه )ノ゚)
گل لاله ی تو بی تو همدمی نارنه )ノ゚)
😔🥀🖤
شه زخمی دلی دا دیگه مرحمی نارنه )ノ゚)
عشق من رحمی هاکن انی منه نده عذاب )ノ゚)
آفتاب می رنگ رو مه زندگی بیه خراب ┆▷

مه سه سواله بوردی مه درد سه هاده جواب ┆▷
گل لاله چنه شه یار سه هاکرده ثواب˙♫♪✌
گل لاله ی تو بی تو همدمی نارنه ┆▷
😔🥀🖤
شه زخمی دلی دا دیگه مرحمی نارنه |◗
شه دل مست و چش خمار دا |◗
کشنه دل انتظار دا˙♫♪✌
بیه ثانیه شمار دا
یار امه قول و قراره دا

 







برچسب ها دانلود آهنگ بی کلام نیما مهدوی گل لاله کد آهنگ پیشواز نیما مهدوی گل لاله برای ایرانسل دانلود آهنگ جدید 98 متن آهنگ نیما مهدوی گل لاله دانلود ریمیکس نیما مهدوی گل لاله کد آهنگ پیشواز نیما مهدوی گل لاله برای همراه اول دانلود آهنگ نیما مهدوی گل لاله دانلود آهنگ نیما مهدوی گل لاله با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید نیما مهدوی گل لاله لینک مستقیم دانلود آهنگ دانلود آهنگ های مجاز ایرانی دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو