loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ وابسته میشم ایمان فلاحLyrics Music Iman Fallah Vabaste Mishamترانه و شعر آهنگ وابسته میشم ایمان فلاحمیدونه دستم گاهی دستاتو نداره نداره که بیقراره دوبارهگاهی دلم میگه به من بی تابه دستاته دوب

حسین بازدید : 51 شنبه 05 مرداد 1398




متن آهنگ وابسته میشم ایمان فلاح


Lyrics Music Iman Fallah Vabaste Misham

ترانه و شعر آهنگ وابسته میشم ایمان فلاح
میدونه دستم گاهی دستاتو نداره نداره که بیقراره دوباره
گاهی دلم میگه به من بی تابه دستاته دوباره آروم نداره نداره
میدونه قلبت که اینو که تو رو دوست دارم میدونه من دارم هواتو
گاهی دیوونت میشم تو که هستی پیشم یا وقتی میشنوم صداتو
وابسته میشم وقتی که پیشم نیستی بهم دارن میگن دیوونه میشم
دستت تو دستم چشمامو بستم نمیدونی چقد خوبه که با تو هستم


تکست آهنگ وابسته میشم ایمان فلاح
یه جورایی خیلی خوبی یه جورایی مهربونی میدونم تویی جونم
محو اون نگاهت نشم من با چشات عاشق نشم میدونم نمیتونم
یه جورایی خیلی خوبی یه جورایی مهربونی میدونم تویی جونم
با تو میشه عاشق باشم یا که مثله سابق باشم میدونم که میتونم
وابسته میشم وقتی که پیشم نیستی بهم دارن میگن دیوونه میشم
دستت تو دستم چشمامو بستم نمیدونی چقد خوبه که با تو هستم
وابسته میشم وقتی که پیشم نیستی بهم دارن میگن دیوونه میشم
دستت تو دستم چشمامو بستم نمیدونی چقد خوبه که با تو هستم







برچسب ها دانلود آهنگ وابسته میشم ایمان فلاح دانلود آهنگ جدید وابسته میشم ایمان فلاح دانلود آهنگ وابسته میشم ایمان فلاح با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز وابسته میشم ایمان فلاح همراه اول متن آهنگ وابسته میشم ایمان فلاح دانلود آهنگ دانلود آهنگ وابسته میشم ایمان فلاح با لینک مستقیم دانلود ریمیکس وابسته میشم ایمان فلاح کد آهنگ پیشواز وابسته میشم ایمان فلاح ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو