loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ مجتبی فغانی قدیما,    متن آهنگ خداحافظ از مجتبی فغانی,    متن اهنگ جدید از مجتبی فغانی,    مجتبی فغانی دل نمیکنم,  &

حسین بازدید : 26 چهارشنبه 27 آذر 1398


,    متن آهنگ مجتبی فغانی قدیما
,    متن آهنگ خداحافظ از مجتبی فغانی
,    متن اهنگ جدید از مجتبی فغانی
,    مجتبی فغانی دل نمیکنم
,    مجتبی فغانی شک
,    مجتبی فغانی افسانه
,    مجتبی فغانی خداحافظ
,    مجتبی فغانی عاشق میشم
,    اهنگ خنده سال مجتبی فغانی
,    متن آهنگ

 

قدیما عاشقم بودی برای عشق میمردی
اگه غرق خودم بودم یه دریا غصه میخوردی
قدیما عاشقم بودی به قلبم نه نمیگفتی
دوای درد من بودی به مرهم نه نمیگفتی
به مرهم نه نمیگفتی
تن تنهای بی تابم تو آغوشت بغل میشد
تو عمق بوسه های تو عذاب و غصه حل میشد
چراغ آرزو با تو یه جور دیگه روشن بود
اگه من زندگی کردم به عشق از تو مردن بود

تکست آهنگ مجتبی فغانی قدیما

تمام سعیمو کردم که همپای دلت باشم
اگه رویاتو گم کردی ته خواب تو پیدا شم
زیاد و شاد و خوش بودیم بدون لحظه ای کم بود
قدیما عاشقت بوم عجب دوران خوبی بود
دوران خوبی بود
تن تنهای بی تابم تو آغوشت بغل میشد
تو عمق بوسه های تو عذاب و غصه حل میشد
چراغ آرزو با تو یه جور دیگه روشن بود
اگه من زندگی کردم به عشق از تو مردن بود

ترانه سرا : مریم دلشاد







برچسب ها متن آهنگ مجتبی فغانی قدیما متن آهنگ خداحافظ از مجتبی فغانی متن اهنگ جدید از مجتبی فغانی مجتبی فغانی دل نمیکنم مجتبی فغانی شک مجتبی فغانی افسانه مجتبی فغانی خداحافظ مجتبی فغانی عاشق میشم اهنگ خنده سال مجتبی فغانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو