loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ آدم دال باندLyrics Music Daal Band Adamمتن آهنگ آدم دال باندترانه و شعر آهنگ آدم دال بانداز آن سویِ شب می آیم باری از حسرت بر دوشمخورشیدی پنهان در دستم آوازه باران در گوشممانده در بیتابی در ش

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 03 مرداد 1398



متن آهنگ آدم دال باند

Lyrics Music Daal Band Adam

متن آهنگ آدم دال باند

ترانه و شعر آهنگ آدم دال باند

از آن سویِ شب می آیم باری از حسرت بر دوشم
خورشیدی پنهان در دستم آوازه باران در گوشم

مانده در بیتابی در شبی مهتابی قصه گوی تنها من
روز و شب سرگردان در میانِ طوفان ماهیِ بی دریا من

تکست آهنگ آدم دال باند



سیبِ رویاهایم را چیدم از باغ باور
با فریبِ حوا میروم از آنجا رو به دنیایی دیگر

پیشه رویم میبینم شهری از غوغا لبریز
شهرِ سرگرمیها شهر دلتنگیها شهرِ سرمای پاییز

تقدیرم را در من بشکن آزادم کن از جنگیدن
آیینه ام بودی ای کاش بر گردانی من را به من

مانده در بیتابی در شبی مهتابی قصه گوی تنها من
روز و شب سرگردان در میانِ طوفان ماهیِ بی دریا من

قصه گوی تنها من ماهیِ بی دریا من

**


منبع . فراتکست









برچسب ها تکست اهنگ آدم دال باند شعر اهنگ آدم دال باند آدم دال باند متن آهنگ متن آهنگ آدم دال باند دانلود آهنگ آدم دال باند متن ترانه آدم دال باند کد آهنگ پیشواز آدم دال باند همراه اول کد آهنگ پیشواز آدم دال باند ایرانسل تکست آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو