loading...

اهنگ جدید

اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره میرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره ........اگه با بودن من باغ تو ویرونه میشه ...میرم اما میدونم دل بی تو ویروونه میشه.....فکر نکن که بیکسم خدا به دادم میرسهکوه ب

حسین بازدید : 55 سه شنبه 22 آبان 1397

اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره 

میرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره ........

اگه با بودن من باغ تو ویرونه میشه ...

میرم اما میدونم دل بی تو ویروونه میشه.....

فکر نکن که بیکسم خدا به دادم میرسه

کوه به کوه نمیرسه آدم به آدم میرسه...

مرهمی از شب چشمات واسه دردی نداری

خورشیدی اما خبر از تن سردم نداری.....

هرچی که درد منه باشه الهی خوشی تون

کاش که قربونی بشم برای عاشق کشی تون

برای عاشق کشی تون

 

 

اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره 

میرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره ........

اگه با بودن من باغ تو ویرونه میشه ...

میرم اما میدونم دل بی تو ویروونه میشه.....

فکر نکن که بیکسم خدا به دادم میرسه

کوه به کوه نمیرسه آدم به آدم میرسه...

مرهمی از شب چشمات واسه دردی نداری

خورشیدی اما خبر از تن سردم نداری.....

هرچی که درد منه باشه الهی خوشی تون

کاش که قربونی بشم برای عاشق کشی تون

برای عاشق کشی تون

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو