loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ باران احسان قربان زاده,    احسان قربان زاده باران ریمیکس,    احسان قربان زاده از چی میترسونی منو,    احسان قربان زاده تو شاید,

حسین بازدید : 25 چهارشنبه 22 آبان 1398


,    متن آهنگ باران احسان قربان زاده
,    احسان قربان زاده باران ریمیکس
,    احسان قربان زاده از چی میترسونی منو
,    احسان قربان زاده تو شاید
,    دانلود ریمیکس اهنگ باران از احسان قربان زاده
,    اهنگ احسان قربان زاده
,    دانلود اهنگ احسان قربان زاده از چی میترسونی
,    دانلود اهنگ های احسان قربان زاده
,    دانلود آهنگ جدید احسان قربان زاده
,   
,   

https://ahaang.com

اشک مرا چرا دمی رها نمیکنی
عشق بگو چرا مرا صدا نمیکنی
باران ببار بر من ببار باران مرا به یاد او بیار
باران ببار بر من ببار باران مرا به یاد او بیار
♪♪♪
عشق بگو به کوچه ها به زیر نور ماه گذار ما چه شد
ما قرارمان نبود زهم جدا شویم قرار ما چه شد
موجم را دریایی تنهایم تنهایی چترم را میبندم
اشکم را میخندم ببار بر من ببار بارانم بر من ببار
باران مرا به یاد او بیار مرا به یاد من بیار

 







برچسب ها متن آهنگ باران احسان قربان زاده احسان قربان زاده باران ریمیکس احسان قربان زاده از چی میترسونی منو احسان قربان زاده تو شاید دانلود ریمیکس اهنگ باران از احسان قربان زاده اهنگ احسان قربان زاده دانلود اهنگ احسان قربان زاده از چی میترسونی دانلود اهنگ های احسان قربان زاده دانلود آهنگ جدید احسان قربان زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو