loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ یادش بخیر از میلاد علوی یادش بخیر عشق تو بودم اون قدیماقول داده بودیم به غریبه دل ندیمارفتی و قلب سادمو بیچاره کردیبی معرفت روت میشه پیشم برنگردیبارون زده حالم بده زجرم نده برگرد دوبارهعکس د

حسین بازدید : 47 یکشنبه 30 تیر 1398
متن آهنگ یادش بخیر از میلاد علوی

یادش بخیر عشق تو بودم اون قدیما
قول داده بودیم به غریبه دل ندیما
رفتی و قلب سادمو بیچاره کردی
بی معرفت روت میشه پیشم برنگردی
بارون زده حالم بده زجرم نده برگرد دوباره
عکس دوتایی مون بدون تو آخه دیدن نداره

من دارم دق میکنم بسه جدایی
بی تو هق هق میکنم بگو کجایی
شک ندارم اگه برگردی دوباره
تو رو عاشق میکنم بگو کجایی


تکست آهنگ یادش بخیر از میلاد علوی



رفتی ولی بی تو هنوز فکر میکنم به خاطراتم
نیستی منه دیوونه اما تو خیالم باز باهاتم
حرف و حدیث چشمای خیس قلب مریض دستای سردم
عشقم کجا رفتی بگو تا من همونجا رو بگردم
بارون زده حالم بده زجرم نده برگرد دوباره
عکس دوتایی مون بدون تو آخه دیدن نداره

من دارم دق میکنم بسه جدایی
بی تو هق هق میکنم بگو کجایی
شک ندارم اگه برگردی دوباره
تو رو عاشق میکنم بگو کجایی

منبع  بالموزیک

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.64 مگابایت)







برچسب ها متن آهنگ میلاد علوی به نام یادش بخیر دانلود ریمیکس میلاد علوی به نام یادش بخیر دانلود آهنگ میلاد علوی به نام یادش بخیر با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ میلاد علوی به نام یادش بخیر با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید میلاد علوی به نام یادش بخیر دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ میلاد علوی به نام یادش بخیر کد آهنگ پیشواز میلاد علوی به نام یادش بخیر همراه اول کد آهنگ پیشواز میلاد علوی به نام یادش بخیر ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو