loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ قلبم چه مرگشه,    اهنگ قلبم چه مرگشه حامد میران,    اکورد اهنگ قلبم چه مرگشه,    حامد میران خاطره,    تو عشق او

حسین بازدید : 939 سه شنبه 27 شهریور 1397


,    متن اهنگ قلبم چه مرگشه
,    اهنگ قلبم چه مرگشه حامد میران
,    اکورد اهنگ قلبم چه مرگشه
,    حامد میران خاطره
,    تو عشق اول این مرد خسته ای
,    اهنگ تا کی به عشق تو
,    راحت بهم بگو من عشق چندمم
,    اهنگ حامد میران زمستون
,    آهنگهای حامد میران

http://san3vanmusic.org/5640-hamed-miran-ghalbam.html

 

قلبم چه مرگشه

امروز دو هفته و
چن ساعته که من
تو رو ندیدمت
لعنت به کافه ها

تا کی بغل کنم
تختو به جای تو
گریه کنم برات
زیر ملافه ها

تا کی به عشق تو
از دکه های شهر
پاکت به پاکت هی
سیگار کم بشه

تا کی به خاطرت
قلبم بگیره و
از من نپرسی که
« قلبت چه مرگشه »

می سوزونه منو
فکر همین که تو
عشق کسی بشی

می سوزونه منو
اینکه بدون من
زجری نمی کشی

با خاطرات تو
پر میشه خلوتم
تا خاطره منو
درگیر می کنه

راحت بهت بگم
یه شب ندیدنت
قد یه عمر منو
دلگیر می کنه

بعد از تو با کسی
نه عشق میدم و
نه عشق می کنم
توو بی کسیم گمم

تو عشق اوله
این مردِ خسته ای
راحت بهم بگو
من عشقِ چندمم ؟

می سوزونه منو
فکر همین که تو
عشق کسی بشی

می سوزونه منو
اینکه بدون من
زجری نمی کشی







برچسب ها متن اهنگ قلبم چه مرگشه اهنگ قلبم چه مرگشه حامد میران اکورد اهنگ قلبم چه مرگشه حامد میران خاطره تو عشق اول این مرد خسته ای اهنگ تا کی به عشق تو راحت بهم بگو من عشق چندمم اهنگ حامد میران زمستون آهنگهای حامد میران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو