loading...

اهنگ جدید

  متن آهنگ عطر جدید از پیمان عباس زاده توی هر شرایط کنار تو موندم ولی سردی باهامبجز تو کسی رو نگاهم نکردم تو بد کردی باهاممن حس کرده بودم به یه شخص دیگه تو وابسته میشی فقط بم بگو که آخه از خیان

حسین بازدید : 39 یکشنبه 30 تیر 1398

 

متن آهنگ عطر جدید از پیمان عباس زاده

توی هر شرایط کنار تو موندم ولی سردی باهام
بجز تو کسی رو نگاهم نکردم تو بد کردی باهام
من حس کرده بودم به یه شخص دیگه تو وابسته میشی
فقط بم بگو که آخه از خیانت تو کی خسته میشی

یه عطر جدیدی تو خونه میپیچه
که اون عطر من نیست تورو ساده باختم
خیال کردم این بار میمونی کنارم

 

آخه فکر کردم تورو میشناختم

تکست آهنگ عطر جدید از پیمان عباس زاده


قراره دوباره بری و بیای که بگی اشتباه بود
ببین باز هدیه اش حواست نبودو توی خونه جا موند

یه عطر جدیدی تو خونه میپیچه
که اون عطر من نیست تورو ساده باختم
خیال کردم این بار میمونی کنارم
آخه فکر کردم تورو میشناختم

منبع  بالموزیک







برچسب ها دانلود ریمیکس پیمان عباس زاده به نام عطر جدید کد آهنگ پیشواز پیمان عباس زاده به نام عطر جدید همراه اول متن آهنگ پیمان عباس زاده به نام عطر جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید پیمان عباس زاده به نام عطر جدید دانلود آهنگ پیمان عباس زاده به نام عطر جدید دانلود آهنگ پیمان عباس زاده به نام عطر جدید با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز پیمان عباس زاده به نام عطر جدید ایرانسل دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ پیمان عباس زاده به نام عطر جدید با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو