loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ به جنون کشیده کارم,    دانلود آهنگ مدار بی قراری,    آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش 320,    مث درد من تو دنیا هیچ درد مبه

حسین بازدید : 21 جمعه 18 آبان 1397



,    دانلود آهنگ به جنون کشیده کارم
,    دانلود آهنگ مدار بی قراری
,    آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش 320
,    مث درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست
,    دانلود آهنگ اینکه سهم من نمیشی بابک جهانبخش
,    دانلود موزیک ویدیو مدار بی قراری بابک جهانبخش
,    متن اهنگ مدار بی قراری جهانبخش
,    متن آهنگ مثل درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست
,    اهنگ این عذاب درد

www.jenabmusic.com/11844/music-دانلود-آهنگ-جدید-بابک-جهانبخش-مدار-بی-ق.html

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش مدار بی قراری
آهنگ جدید بابک جهانبخش مدار بی قراری با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Babak Jahanbakhsh Madare Bigharari
ترانه : محسن شیرعلی | آهنگ : بابک جهانبخش

تنظیم . میکس و مسترینگ : امیر حسین اویسی

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش مدار بی قراری


متن آهنگ جدید بابک جهانبخش مدار بی قراری

مثله درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست

تو رو دارمو ندارم این عذاب درد کمی نیست

اینکه سهم من نمیشی یه عذابه ناتمومه

مثه پرتگاهی میمونه که همیشه پیشه رومه

زندگیم رویه مداره بی قراری سپری شد

این توافه بی هیاهو قصه ی در به دری شد

راه برگشتن ندارم

به جنون کشیده کارم

ای همه دار و ندارم

تو رو دارم یا ندارم

شعر آهنگ جدید بابک جهانبخش مدار بی قراری

آخره نیا همینجاست

دیر یا زود دیر میشه

هر چی کابوس دیده بودیم دیر یا زود تعبیر میشه

فکر باختنت منو با دلهره درگیر کرده

زودتر از گذر عمر منو این غم پیر کرده

زندگیم رویه مداره بی قراری سپری شد

این توافه بی هیاهو قصه ی در به دری شد

راه برگشتن ندارم

به جنون کشیده کارم

ای همه دار و ندارم

تو رو دارم یا ندارم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ به جنون کشیده کارم دانلود آهنگ مدار بی قراری آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش 320 مث درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست دانلود آهنگ اینکه سهم من نمیشی بابک جهانبخش دانلود موزیک ویدیو مدار بی قراری بابک جهانبخش متن اهنگ مدار بی قراری جهانبخش متن آهنگ مثل درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست اهنگ این عذاب درد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو