loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ عشقم باشو از توکا چی شد اصلا که شدی همه کس منیه چی بگو حرفی بزن حست چیه الان به منهی با توام آره عاشق تو شدمبگو همینه حس توام درست الان مثل خودمعشقم باشو همیشه توو دلم جاشومن انقدر عاشقت بود

حسین بازدید : 55 یکشنبه 30 تیر 1398
متن آهنگ عشقم باشو از توکا

چی شد اصلا که شدی همه کس من
یه چی بگو حرفی بزن حست چیه الان به من
هی با توام آره عاشق تو شدم
بگو همینه حس توام درست الان مثل خودم

عشقم باشو همیشه توو دلم جاشو
من انقدر عاشقت بودم بلد شدم دیگه راهشو
خیالت از دلم راحت تو بشمار پیشتم تا صد


نباشی پیش من دیگه نمیگذره اصلا ساعت

تکست آهنگ عشقم باشو از توکا



نفس من شدی تو همه کس من
بفهمی چیه حس من میمیری توام مثل من
عشق منی آروم میشم حرف میزنی
مثل تو هیچ جا دیگه نیست به همه بگو با منی

عشقم باشو همیشه توو دلم جاشو
من انقدر عاشقت بودم بلد شدم دیگه راهشو
خیالت از دلم راحت تو بشمار پیشتم تا صد
نباشی پیش من دیگه نمیگذره اصلا ساعت

 

منبع  بالموزیک

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.51 مگابایت)







برچسب ها دانلود آهنگ جدید توکا به نام عشقم باشو با لینک مستقیم دانلود ریمیکس جدید توکا به نام عشقم باشو متن آهنگ جدید توکا به نام عشقم باشو دانلود آهنگ جدید توکا به نام عشقم باشو با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز جدید توکا به نام عشقم باشو ایرانسل دانلود آهنگ جدید توکا به نام عشقم باشو دانلود آهنگ جدید جدید توکا به نام عشقم باشو کد آهنگ پیشواز جدید توکا به نام عشقم باشو همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو