loading...

اهنگ جدید

آهنگ مورچه داره مونالیزادانلود آهنگ  مورچه داره مونالیزا رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مورچه داره مونالیزا,دانلود آهنگ  مورچه داره مونالیزا کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول&nb

حسین بازدید : 84 شنبه 10 شهریور 1397

آهنگ مورچه داره مونالیزا
دانلود آهنگ  مورچه داره مونالیزا رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مورچه داره مونالیزا,دانلود آهنگ  مورچه داره مونالیزا کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول  مورچه داره مونالیزا,متن آهنگ  مورچه داره مونالیزا,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مورچه داره مونالیزا,دانلود آهنگ  مورچه داره مونالیزا,
 شما خونتون مورچه داره؟
نه نداره!
شما خونتون مورچه داره؟
نه نداره!
مثه که داره!
نه نداره!
پس چرا اینجورم میشه ؟


هی داره مورمورم میشه؟


شما خونتون مورچه داره؟
نه نداره!
شما خونتون مورچه داره؟
نه نداره!
مثه که داره!
نه نداره!


پس چرا جونم میخاره؟
حرصمو داره در میاره؟

شما خونتون مورچه داره!

شما خونتون مورچه داره؟
نه نداره!
شما خونتون مورچه داره؟
بابا نه نداره!
مثه که داره!
نه نداره!
پس چرا میلرزه تنم ؟
گر افتاده تو دامنم؟

لای کتابات مورچه داره؟
نه نداره!
توی مداداتمورچه داره؟
بابا نه نداره!
توی پیرهنت مورچه داره؟
میگم نه نداره!
بذا ببینم

شما که سواد دارین
واسه هر سوال هزار و یک جواب دارین
رتبه دارین مقام دارین

تو کله تون پر از حساب و هندسه ست
حواستون همش تو درس و مدرسه ست

جون من بگو من تب دارم؟
نه نداری!
مرگ من بگو من تب دارم؟
نه نداری!
پس چرا من تب می کنم؟
فکرای بد بد میکنم؟
پس چرا داغه بدنم؟
هی داره می سوزه تنم؟
آتیش گرفته دامنم؟
هاااااااا ؟!

شما خونتون مورچه داره!


شما خونتون مورچه داره؟
نه نداره!
واسه فرار کوچه داره؟
نه نداره!
شما خونتون مورچه داره؟
نه نداره!
مثه که داره!
نه نداره!
میگم داره!
نه نداره!
والا داره!
نه نداره!
بگو که آره!
نه نداره!
آجر پاره!
نه نداره!
چه بیحاله!
نه نداره!







برچسب ها دانلود آهنگ مورچه داره مونالیزا رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول مورچه داره مونالیزا دانلود آهنگ مورچه داره مونالیزا کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول مورچه داره مونالیزا متن آهنگ مورچه داره مونالیزا کد آهنگ پیشواز ایرانسل مورچه داره مونالیزا دانلود آهنگ مورچه داره مونالیزا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو