loading...

اهنگ جدید

شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم نخواب ای خواب تو شیرین که آغوشتو کم دارم نخواب ای خواب تو راحت منو قبل از تنم حس کن اگه با ما شدن قهری منو از پیرهنم حس کن نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیس

حسین بازدید : 344 پنجشنبه 20 تیر 1398

شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم
نخواب ای خواب تو شیرین که آغوشتو کم دارم
نخواب ای خواب تو راحت منو قبل از تنم حس کن
اگه با ما شدن قهری منو از پیرهنم حس کن
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
♫♫♫♫


منو حس کن که مشکوکم به این مردی که خوابیده
به این دستای دور از من به این عطری که پلاسیده
تو که نسبت به من قلبت همیشه خوب و مسئوله
نذار باور کنم فکرت یه جای دیگه مشغوله
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست

http://mahtabmusic.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم دانلود آهنگ شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم دانلود آهنگ شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم با لینک مستقیم دانلود ریمیکس شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو