loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ کودکی از علیرضا افتخاری یادم آمد شوق روزگار کودکی مستی بهار کودکییادم آمد آن همه صفای دل که بود خفته در کنار کودکیرنگ گل جمال دیگر در چمن داشتآسمان جلال دیگر پیش من داشتشور و حال کودکی برنگر

حسین بازدید : 105 چهارشنبه 12 تیر 1398
متن آهنگ کودکی از علیرضا افتخاری

یادم آمد شوق روزگار کودکی مستی بهار کودکی
یادم آمد آن همه صفای دل که بود خفته در کنار کودکی
رنگ گل جمال دیگر در چمن داشت
آسمان جلال دیگر پیش من داشت
شور و حال کودکی برنگردد دریغا
قیل و قال کودکی برنگردد دریغا

به چشم من همه رنگی فریبا بود
دلِ دور از حسد من شکیبا بود
نه مرا سوز سینه بود نه دلم جای کینه بود

 

شور و حال کودکی برنگردد دریغا
قیل و قال کودکی برنگردد دریغا

تکست آهنگ کودکی از علیرضا افتخاری



روز و شب دعای من بوده با خدای من
کز کَرَم کند حاجتم روا آنچه مانده از عمر من به جا
گیرد و پس دهد به من دمی مستی کودکانه مرا
شور و حال کودکی برنگردد دریغا
قیل و قال کودکی برنگردد دریغا

 

منبع بالموزیک







برچسب ها متن آهنگ علیرضا افتخاری به نام کودکی دانلود موزیک دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ های نایاب دانلود موزیک علیرضا افتخاری به نام کودکی دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس علیرضا افتخاری به نام کودکی Download New Music دانلود آهنگ جدید علیرضا افتخاری به نام کودکی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ علیرضا افتخاری به نام کودکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو