loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن اهنگ مرتضی پاشایی صدای تو,    متن آهنگ های آلبوم جدید مرتضی پاشایی,    متن آهنگ مرتضی پاشایی بغض,    متن اهنگ م

حسین بازدید : 103 چهارشنبه 15 آبان 1398


,   
,    متن اهنگ مرتضی پاشایی صدای تو
,    متن آهنگ های آلبوم جدید مرتضی پاشایی
,    متن آهنگ مرتضی پاشایی بغض
,    متن اهنگ مرتضی پاشایی شب تنهایی
,    دانلود آهنگ صدای تو را دوست دارم 320
,    متن آهنگ مرتضی پاشایی جاده یک طرفه
,    متن آهنگ غمگین مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ صدای تو ستار
,    متن آهنگ مرتضی پاشایی یکی هست
,   
,   

http://textahang2.blog.ir/

 

صدای تو

لطیف مثل بارون

صدای من

شب گریه ی زمستون

صدای تو عطر طلوع دریا

صدای من یه بغض تلخ و تنها

صدای تو

لطیف مثل بارون

صدای من شب گریه ی زمستون

صدای توعطر طلوع دریا

صدای من یه بغض تلخ و تنها

صدای تو یه سرزمین روشن

مثل یه خوابه توی چشمای من

صدای من اما حقیر و خسته اس

مثل یه قاب کهنه ی شکسته اس

نگاته بکن چه برفی باز می باره

سرخِ و خون دل ابر پاره پاره

نگاه بکن چه بی کسیم و تنها

اما جونه پره تو چشم ما

راضی نشو

بدون تو ستاره

تو آسمون دل شب بباره

راضی نشو دشنه ی دست تردید

زخمی کنه گوشه ی چشم خورشید

راضی نشو وحشت دل سپردن

بمونه تا همیشه تو قلب من

راضی نشو

مثل پرنده باشم

تو چشم ابرای سیاه رها شم

نگاه بکن چه برفی باز میباره

سرخِ و خونه دل ابر پاره پاره

نگاه بکن چه بی کسیم و تنها

اما جونه پر تو چشم ما

نگاه بکن تو این ستاره چیدن

تنها من و توییم برای دیدن

نگاه بکن بهار داره میخونه

فقط صدای عاشقا میمونه

نگاه بکن چه بی کسیم و تنها

اما جونه پر تو چسم ما







برچسب ها متن اهنگ مرتضی پاشایی صدای تو متن آهنگ های آلبوم جدید مرتضی پاشایی متن آهنگ مرتضی پاشایی بغض متن اهنگ مرتضی پاشایی شب تنهایی دانلود آهنگ صدای تو را دوست دارم 320 متن آهنگ مرتضی پاشایی جاده یک طرفه متن آهنگ غمگین مرتضی پاشایی دانلود آهنگ صدای تو ستار متن آهنگ مرتضی پاشایی یکی هست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو