loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ کاوه آفاق عبور نوعشقمون اندازه ی همدیگه نیست این میون تکلیف ما دوتا چیهاون که باید پا بذاره رو دلش اونکه میمونه تک و تنها کیهمنکه هستم با تمام بودنم با تمام بودنت پیشم بمونعشقمون اندازه ی همد

حسین بازدید : 85 دوشنبه 10 تیر 1398




متن آهنگ کاوه آفاق عبور نو

عشقمون اندازه ی همدیگه نیست این میون تکلیف ما دوتا چیه

اون که باید پا بذاره رو دلش اونکه میمونه تک و تنها کیه

منکه هستم با تمام بودنم با تمام بودنت پیشم بمون

عشقمون اندازه ی همدیگه نیست خیلی راهه از زمین تا آسمون




از شب تاریک تنهایی من رد شدی مثل عبور ساعقه

از من طوفانی آرامش بگیر کم نمیزاره کسی که عاشقه

منکه هستم با تمام بودنم با تمام بودنت پیشم بمون

عشقمون اندازه ی همدیگه نیست خیلی راهه از زمین تا آسمون

منکه هستم با تمام بودنم با تمام بودنت پیشم بمون

عشقمون اندازه ی همدیگه نیست خیلی راهه از زمین تا آسمون

http://sakhamusic.ir/kaveh-afagh-called-oboore-no/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ عبور از کاوه آفاق دانلود آهنگ بدرود از کاوه آفاق دانلود آهنگ همهمه کاوه آفاق دانلود آهنگ سد کاوه آفاق دانلود آهنگ سوال کاوه آفاق دانلود آهنگ خونه کاوه آفاق دانلود آهنگ ماسک کاوه آفاق دانلود آهنگ حق کاوه آفاق دانلود آهنگ های غمگین کاوه آفاق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو