loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن آهنگ میاد یه روزی اون,    میاد یه روزی اون موهاش مشکی,    متن اهنگ موهاش مشکیه,    متن اهنگ میاد یه روزی اون مو

حسین بازدید : 37 جمعه 09 اسفند 1398


,   
,    متن آهنگ میاد یه روزی اون
,    میاد یه روزی اون موهاش مشکی
,    متن اهنگ موهاش مشکیه
,    متن اهنگ میاد یه روزی اون موهاش مشکیه
,    متن اهنگمیاد ی روزی اون موهاش مشکیه
,    متن اهنگ روزای رفته معین زد
,    متن آهنگ معین زد درس عشق
,    اون خاطراتمه روزای رفتمه
,    متن اهنگ سیب رو هوا نگاه هی چرخ میزنه
,    متن آهنگ
,   

دادی به پای من هر چی که داشتی لعنت به من چرا تویه این خونه جاش نی
تو عاشقه منی من گیر قبلمم چشمام دستمه اشکام این قلم

من رو به حاله من سخته برای تو تف به تمامه من کارت تمامه تو
من ماله تو ولی من دیگه نیستم باید برید و من اینجا باید بایستم باید بایستم

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه هر کی بپرسه من میگم بهش کیه
اون خاطراتمه روزایه رفتمه اون معنیه تمومه این شعرای دفتره

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه هر کی بپرسه من میگم بهش کیه
اون خاطراتمه روزایه رفتمه اون معنیه تمومه این شعرای دفتره

تکست آهنگ روزای رفته معین زد

تو بعد من یعنی من بعد رفتنش برگی که باد برد شاید بادا آوردنش
من میرمو تو گم انگیزه هات مرد خیره شدی به عکس با اون تسبیحه گردنش

دلگیرم از همه دلگیر این غمه من عاشقه توام تو عاشقه همه
اون قلبه من رو برد من قلبه تو ولی سیب رو هوا نگاه هی چرخ میزنه

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه هر کی بپرسه من میگم بهش کیه
اون خاطراتمه روزایه رفتمه اون معنیه تمومه این شعرای دفتره

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه هر کی بپرسه من میگم بهش کیه
اون خاطراتمه روزایه رفتمه اون معنیه تمومه این شعرای دفتره







برچسب ها متن آهنگ میاد یه روزی اون میاد یه روزی اون موهاش مشکی متن اهنگ موهاش مشکیه متن اهنگ میاد یه روزی اون موهاش مشکیه متن اهنگمیاد ی روزی اون موهاش مشکیه متن اهنگ روزای رفته معین زد متن آهنگ معین زد درس عشق اون خاطراتمه روزای رفتمه متن اهنگ سیب رو هوا نگاه هی چرخ میزنه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو