loading...

اهنگ جدید

 متن آهنگ بهنام بانی عاشقم کرده باور کن همه جا شده با تو بهشت یه چیزا رو نمیشه نوشت تو یه روزی برسی بهش یه چیزایی مثل همین عشق این روزا همه هوش و حواس منی تو که میدونی واسه منی تویی تو همه خاطره

حسین بازدید : 137 دوشنبه 10 تیر 1398

 متن آهنگ بهنام بانی عاشقم کرده

باور کن همه جا شده با تو بهشت یه چیزا رو نمیشه نوشت
تو یه روزی برسی بهش یه چیزایی مثل همین عشق
این روزا همه هوش و حواس منی تو که میدونی واسه منی
تویی تو همه خاطره هام تو رو دیگه نمیشه نخوام
تو یه جور دیگه ای برام
کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده
اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه
جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم
من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

 

کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده
اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه
جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم
من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه
♫♫♫
این حسو به تو داره فقط دل من پیش تو بی ارادس
گم کردم خودمو تو چشات آخه من عاشقتم خیلی سادس
میمیرم همه جوره برات تو رو من نمیدم ساده از دست
می خوامت هیجان دلم واسه دوست داشتنت فوق العادس
کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده
اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه
جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم
من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه
کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده
اونی که این دلو میبره حتی با یه کلمه
جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم
من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

دانلود آهنگ – ( کیفیت عالی ۳۲۰ )
دانلود آهنگ – ( کیفیت خوب ۱۲۸ )

http://helenmusic.ir







برچسب ها دانلود اهنگ همه جا شده با تو بهشت دانلود اهنگ کاشکی برگرده بهنام بانی کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده ریمیکس دانلود موزیک ویدیو کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده متن اهنگ عاشقم کرده بهنام بانی خواننده بهنام بانی عاشقم کرده آهنگ بهنام بانی عاشقم کرده ریمیکس دانلود اهنگ همه جا شده با تو بهشت ریمیکس دانلود آهنگ عاشقم کرده بهنام بانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو