loading...

اهنگ جدید

اشکین ملودی بیا آقایون خانوما هرجا که هستید فقط قرش بدید! آخه کی دلش میاد ولت کنه تورو از دست بده دو دلت کنه آخه کی پیدا میشه تورو نخواد هرجا رفتی پا به پا نیاد آخه کی گفته که دوست ندارم زبونشو زیر س

حسین بازدید : 69 پنجشنبه 06 تیر 1398

اشکین ملودی بیا
آقایون خانوما هرجا که هستید فقط قرش بدید!

آخه کی دلش میاد ولت کنه
تورو از دست بده دو دلت کنه
آخه کی پیدا میشه تورو نخواد
هرجا رفتی پا به پا نیاد
آخه کی گفته که دوست ندارم
زبونشو زیر ساطور میذارم
آخه کی میدونه حس من چیه
من فقط میخوام که فریاد بزنم
قد بلنده لونده زرنگه
آره آره
سر به زیره بی نظیر عشق قشنگه

 

آره آره
وقتی نیستش میشم نئشه و پاره
آره آره
وقتی میره دل میشه تیکه و پاره
آره آره
آره آره
آره آره
آره آره

تکست آهنگ اشکین 0098 آره آره

مگه عاشقت شدم گناه کردم
کاش نمیدیدمت اشتباه کردم
اگه پاش بیوفته منم بلدم
تورو بازی بدم اینم سندم
منو دست به سر نکن
داره از چشات آتیش میبارد
تو مثه یه حس تازه میمونی
من تو دستتم داری خوب میرونی
قد بلنده لونده زرنگه
آره آره
سر به زیره بی نظیر عشق قشنگه
آره آره
وقتی نیستش میشم نئشه و پاره
آره آره
وقتی میره دل میشه تیکه و پاره
آره آره
آره آره
آره آره
آره آره

قد بلنده لونده زرنگه
آره آره
سر به زیره بی نظیر عشق قشنگه
آره آره
وقتی نیستش میشم نئشه و پاره
آره آره
وقتی میره دل میشه تیکه و پاره
آره آره
آره آره
آره آره
آره آره

ترانه سرا : اشکین 0098

ترانه شعر آهنگ اشکین 0098 آره آره

https://www.texahang.org







برچسب ها متن ترانه اره اره اشکین کد آهنگ پیشواز اره اره اشکین ایرانسل تکست اهنگ اره اره اشکین شعر اهنگ اره اره اشکین متن آهنگ دانلود آهنگ اره اره اشکین اره اره اشکین تکست آهنگ کد آهنگ پیشواز اره اره اشکین همراه اول متن آهنگ اره اره اشکین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو