loading...

اهنگ جدید

قصه بی وفایی دیگه گفتن نداره  این همه دروغ تو حرفات واسم شنفتن نداره \" آخه این قلب منه که هر دفعه بد میشکنه  وقتی که تو نیستی عزیز تو غربتت جون میکنه \"میدونم چشاش قشنگه ولی اون قلبی نداره &

حسین بازدید : 1625 شنبه 02 دی 1396

قصه بی وفایی دیگه گفتن نداره
 این همه دروغ تو حرفات واسم شنفتن نداره "


آخه این قلب منه که هر دفعه بد میشکنه
 وقتی که تو نیستی عزیز تو غربتت جون میکنه "

میدونم چشاش قشنگه ولی اون قلبی نداره
 پای هر عشقی بشینه میره و تنهاش میذاره "

آخرش میشی مثل من دیگه تنها دلشکسته
 چشمای منتظر من عمریه به پاش نشسته "

میون سیل مصیبت سپر بلات کی بوده
 چرا ول کردی و رفتی بگو علتش چی بوده "

قصه بی وفایی دیگه گفتن نداره
 این همه دروغ تو حرفات واسم شنفتن نداره "


آخه این قلب منه که هر دفعه بد میشکنه
 وقتی که تو نیستی عزیز تو غربتت جون میکنه "

میدونم چشاش قشنگه ولی اون قلبی نداره
 پای هر عشقی بشینه میره و تنهاش میذاره "

آخرش میشی مثل من دیگه تنها دلشکسته
 چشمای منتظر من عمریه به پاش نشسته "

میون سیل مصیبت سپر بلات کی بوده
 چرا ول کردی و رفتی بگو علتش چی بوده "







برچسب ها قصه بی وفایی دیگه گفتن نداره این همه دروغ تو حرفات واسم شنفتن نداره " آخه این قلب منه که هر دفعه بد میشکنه وقتی که تو نیستی عزیز تو غربتت جون میکنه " میدونم چشاش قشنگه ولی اون قلبی نداره پای هر عشقی بشینه میره و تنهاش میذاره " آخرش میشی مثل من دیگه تنها دلشکسته چشمای منتظر من عمریه به پاش نشسته " میون سیل مصیبت سپر بلات کی بوده چرا ول کردی و رفتی بگو علتش چی بوده "
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو