loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ احمد صفایی غریبه,    دانلود اهنگ احمد صفایی عشق بچگی,    دانلود اهنگ احمد صفایی خیانت,    اهنگ جدید احمد صفایی ۹۷, &nb

حسین بازدید : 75 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ احمد صفایی غریبه
,    دانلود اهنگ احمد صفایی عشق بچگی
,    دانلود اهنگ احمد صفایی خیانت
,    اهنگ جدید احمد صفایی ۹۷
,    دانلود اهنگ احمد صفایی ترحم
,    دانلود اهنگ احمد صفایی عشق من
,    اهنگ های غمگین احمد صفایی
,    دانلود اهنگ احمد صفایی حسرت
,    اهنگ جدید احمد صفایی حس ناب

 

تو میخوای که با دوریت منو به آتیش بکشی

دل تو دلت نیست که بری اونقده که عاشقشی

خواب شب با چشام غریبه س حس و حال گریه دارم

تموم دلخوشیم این بود که تو دنیام تو رو دارم

نرو نذار تنها بشم پر از اشکه تو چشم

به عشقمون قسم که من از تو دست نمی کشم

زمان برام نمیگذره می خوام که این روزا بگذره

چه سخته عشقت بد بشه 

از اون همه احساس رد بشه

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام قسم

♫♫♫

چرا نمیشه مسیر عشقو با کسی تا انتها رفت

چی شد اون عشق و علاقت اون همه احساس کجا رفت

از دلم بیرون نمیری تویی که به دل نشستی

هیچ وقت هیچکی تو نمیشه با اینکه منو شکستی

نرو نذار تنها بشم پر از اشکه تو چشم

به عشقمون قسم که من از تو دست نمی کشم

زمان برام نمیگذره می خوام که این روزا بگذره

چه سخته عشقت بد بشه 

از اون همه احساس رد بشه

https://nicmusic.net/

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ احمد صفایی غریبه دانلود اهنگ احمد صفایی عشق بچگی دانلود اهنگ احمد صفایی خیانت اهنگ جدید احمد صفایی ۹۷ دانلود اهنگ احمد صفایی ترحم دانلود اهنگ احمد صفایی عشق من اهنگ های غمگین احمد صفایی دانلود اهنگ احمد صفایی حسرت اهنگ جدید احمد صفایی حس ناب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو