loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ بگم نگم مرتضی مقدمLyrics Morteza Moghadam Begam Nagamمتن آهنگ بگم نگم مرتضی مقدمترانه و شعر آهنگ بگم نگم مرتضی مقدمنمیذارم هیشکی دورت باشه جز من کی عشقت تو دنیاشهنمیذارم هیچ وقت تنها باشی درگ

حسین بازدید : 61 سه شنبه 28 خرداد 1398



متن آهنگ بگم نگم مرتضی مقدم

Lyrics Morteza Moghadam Begam Nagam

متن آهنگ بگم نگم مرتضی مقدم

ترانه و شعر آهنگ بگم نگم مرتضی مقدم

نمیذارم هیشکی دورت باشه جز من کی عشقت تو دنیاشه
نمیذارم هیچ وقت تنها باشی درگیره بغض و این حرفها باشی

نفس بکش و بخند و دیوونگی کن عاشق شو با من قلبتو یکی کن
تو رو دارم کنارم هیچ غمی ندارم خوب میدونی خیلی دوست دارم

بگم نگم فرقی نداره تو چشام میخونی
رو میکنم عشقمو از بس که تو مهربونی

بگم نگم فرقی نداره دیگه رفتم از دست


اونی که میگفتی دلش از سنگه دوباره دل بست

بگم نگم فرقی نداره تو چشام میخونی
رو میکنم عشقمو از بس که تو مهربونی

بگم نگم فرقی نداره دیگه رفتم از دست
اونی که میگفتی دلش از سنگه دوباره دل بست

تکست آهنگ بگم نگم مرتضی مقدم

تو حقیقت داری یا رویایی تو نجاتم دادی از تنهایی
تو همون عشقی که قلبم میخواست هر جا میری باز عطرت اینجاست

چی شد دوباره این عشق حالمو عوض کرد بارونه دوتایی رو کنارت هوس کرد
تو چیکار کردی با من تا زیر و رو شم بردی غمامو از آغوشم

بگم نگم فرقی نداره تو چشام میخونی
رو میکنم عشقمو از بس که تو مهربونی

بگم نگم فرقی نداره دیگه رفتم از دست
اونی که میگفتی دلش از سنگه دوباره دل بست

بگم نگم فرقی نداره تو چشام میخونی
رو میکنم عشقمو از بس که تو مهربونی

بگم نگم فرقی نداره دیگه رفتم از دست
اونی که میگفتی دلش از سنگه دوباره دل بست


منبع فراتکست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو