loading...

اهنگ جدید

يار ميخوام نا اميد بابا حيدر.... بي تو مگه حوصله داري تو رو دارم غريب شهر تو را نخواهم بخشيد دل ديوونهقناري الهي يار ميخوام دختر تنهاي شهر دلش به تنگ اومدهاين روزا با تنهايي بر سر جنگ ا

حسین بازدید : 70 سه شنبه 22 آبان 1397

يار ميخوام

نا اميد

بابا حيدر....

بي تو

مگه حوصله داري

تو رو دارم

غريب شهر

تو را نخواهم بخشيد

دل ديوونه

قناري

الهي

يار ميخوام 
دختر تنهاي شهر دلش به تنگ اومده
اين روزا با تنهايي بر سر جنگ اومده
دختر تنهاي شهر زندگي رو دوست داره
براي عاشق شدن بندگي رو دوست داره
«يار ميخواد يار ميخواد دلبر و دلدار ميخواد»
ميدونم ميدونم يار وفا دار ميخواد
«يار ميخواد يار ميخواد دلبر و دلدار ميخواد»
ميدونم ميدونم يار وفا دار ميخواد

نميشينم تک و تنها گوشه ي ميخونه ها...
نميشم مونس و همدم براي پيمونه ها...
نميگردم تا سحر تو کوچه ها
ول و ويلون مثل ديوونه ها
نميگردم تا سحر تو کوچه ها
ول و ويلون مثل ديوونه ها
ديگه از تنهايي بيزاره دلم
تشنه ي ياره دلم
لرزيدن ميون سينه واسه يار
شد فقط کار دلم

«يار ميخواد يار ميخواد دلبر و دلدار ميخواد»
ميدونم ميدونم يار وفا دار ميخواد
«يار ميخواد يار ميخواد دلبر و دلدار ميخواد»
ميدونم ميدونم يار وفا دار ميخواد

دختر تنهاي شهر دلش به تنگ اومده
اين روزا با تنهايي بر سر جنگ اومده
دختر تنهاي شهر زندگي رو دوست داره
براي عاشق شدن بندگي رو دوست داره
«يار ميخواد يار ميخواد دلبر و دلدار ميخواد»
ميدونم ميدونم يار وفا دار ميخواد
«يار ميخواد يار ميخواد دلبر و دلدار ميخواد»
ميدونم ميدونم يار وفا دار ميخواد

 

 

نا اميد 

من از روز ازل ديوونه بودم
هميشه عاشق ميخونه بودم
به دل عشقي به سر شوري نداشتم
رفيق ساقي و پيمونه بودم
تا دنيا برقراره دل من شوره زاره
نه اميدي به ابري که باروني بباره
که باروني بباره....

بهار زندگيم رنگ خزونه
ز چشمم سيل اشک هر شب روونه
خداوندا به فرياد دلم رس
که اين بيچاره ي ناکام جوونه
تا دنيا برقراره دل من شوره زاره
نه اميدي به ابري که باروني بباره
که باروني بباره....

ميترسم عاقبت در گوشه اي تنها بميرم
از اين دنياي فاني کام دل آخر نگيرم
اگه روزي شود درهاي خوشبختي به روم باز
بمونم بال و پر بسته نتونم پر بگيرم
تا دنيا برقراره دل من شوره زاره
نه اميدي به ابري که باروني بباره
که باروني بباره....

من از روز ازل ديوونه بودم
هميشه عاشق ميخونه بودم
به دل عشقي به سر شوري نداشتم
رفيق ساقي و پيمونه بودم
تا دنيا برقراره دل من شوره زاره
نه اميدي به ابري که باروني بباره
تا دنيا برقراره دل من شوره زاره
نه اميدي به ابري که باروني بباره

 

 

 

 

 

 

 

بابا حيدر....


من از كسي وفا نديده بودم
به آخر جاده رسيده بودم
حرفات به من اميد داد 
عشقو برام نويد داد
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
بابا حيدر بابا حيدر بابا حيدر
بابا حيدر بابا حيدر بابا حيدر

چراغ آرزو برام نوري نداشت
پرنده ي شادي من شوري نداشت
يه لحظه غصه از دلم دور نمي شد
زمونه جورش با دلم جور نمي شد
حرفات به من اميد داد 
عشقو برام نويد داد
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
بابا حيدر بابا حيدر بابا حيدر
بابا حيدر بابا حيدر بابا حيدر

بابا حيدر....
يه روزي از زندگي خسته بودم
مثل يه زورق شكسته بودم
حرفات به من اميد داد 
عشقو برام نويد داد
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
بابا حيدر بابا حيدر بابا حيدر
بابا حيدر بابا حيدر بابا حيدر

چراغ آرزو برام نوري نداشت
پرنده ي شادي من شوري نداشت
يه لحظه غصه از دلم دور نمي شد
زمونه جورش با دلم جور نمي شد
حرفات به من اميد داد 
عشقو برام نويد داد
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
....

 

 

 

 

 

 

 

 

بي تو
بيــا بيــا شادم کن شادم کن
بيــا بيــا از غم آزادم کن
تو که نيستي ببيني چشمون گريونم
به خدا دور از تو زار و پريشونم
بي تو دلم ميگيره چه کار کنه اسيره
مکن ز من جدايي که عاشقت ميميره

به چشم من گل حسرت نشسته
دل از جور و جفاي تو شکسته
نميدوني چقدر سخته آخه چشم انتظاري
نکرده قلب تو عادت به درد بيقراري
بي تو دلم ميگيره چه کار کنه اسيره
مکن ز من جدايي که عاشقت ميميره

بيــا بيــا شادم کن شادم کن
بيــا بيــا از غم آزادم کن
تو که نيستي ببيني چشمون گريونم
به خدا دور از تو زار و پريشونم
بي تو دلم ميگيره چه کار کنه اسيره
مکن ز من جدايي که عاشقت ميميره

به چشم من گل حسرت نشسته
دل از جور و جفاي تو شکسته
نميدوني چقدر سخته آخه چشم انتظاري
نکرده قلب تو عادت به درد بيقراري
بي تو دلم ميگيره چه کار کنه اسيره
مکن ز من جدايي که عاشقت ميميره
بي تو دلم ميگيره چه کار کنه اسيره
مکن ز من جدايي که عاشقت ميميره

 

 

 

 

 

مگه حوصله داري 
اي دل دلکم حوصـله کن دل کمتر تو ز دنيا گله کن دل
از شيون و زاري چه تو را سود کم کم ميرسه لحظه ي موعود
تو خواب و تو بيداري نکن ناله و زاري چه فايده شبي عاشق مگه حوصله داري
تو خواب و تو بيداري نکن ناله و زاري چه فايده شبي عاشق مگه حوصله داري

مگـــذار زســينه پا فــــرا تر هيچ قصه اي رو نکن تو باور
گوش کن دلکم نصيحت من در آتش عشق مشو شناور
تو خواب و تو بيداري نکن ناله و زاري چه فايده شبي عاشق مگه حوصله داري
تو خواب و تو بيداري نکن ناله و زاري چه فايده شبي عاشق مگه حوصله داري

دلا ديوونه بازي رو رها کن بکن محض خدا رحمي به حالم
از عشق و عاشقي اي دل حذر کن ز دست تو آخه تا کي بنالم
از عشق و عاشقي اي دل حذر کن ز دست تو آخه تا کي بنالم
تو خواب و تو بيداري نکن ناله و زاري چه فايده شبي عاشق مگه حوصله داري
تو خواب و تو بيداري نکن ناله و زاري چه فايده شبي عاشق مگه حوصله داري

اي دل دلکم حوصـله کن دل کمتر تو ز دنيا گله کن دل
از شيون و زاري چه تو را سود کم کم ميرسه لحظه ي موعود
تو خواب و تو بيداري نکن ناله و زاري چه فايده شبي عاشق مگه حوصله داري
تو خواب و تو بيداري نکن ناله و زاري چه فايده شبي عاشق مگه حوصله داري
تو خواب و تو بيداري نکن ناله و زاري چه فايده شبي عاشق مگه حوصله داري

 

 

 

 

 

 

تو رو دارم 
اگه هيچي ندارم در اين زمونه سيل اشکم اگه از ديده روونه
اگه بر روي لبم مهر سکوته پيش چشمام همه دنيا برهوته
ولي دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
ولي دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

اگر خداي من منو ز خود رانده سکوت و تنهايي منو به خود خوانده
اگر که قلب من شکسته در سينه رنج و غم دنيا براي من مانده
ولي دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
ولي دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

اگر خداي من منو ز خود رانده سکوت و تنهايي منو به خود خوانده
اگر که قلب من شکسته در سينه رنج و غم دنيا براي من مانده
ولي دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
ولي دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

اگه هيچي ندارم در اين زمونه سيل اشکم اگه از ديده روونه
اگه بر روي لبم مهر سکوته پيش چشمام همه دنيا برهوته
ولي دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
ولي دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم

 

 

 

 

 

غريب شهر 
من غريب شهر عشقم همدمم نا فرجامي
از بد و خوب اين دنيا قسمتم شد ناکامي
اي پناه آخرينم بي پناهم يارم باش
با تو بودن آرزومه مونس و غمخوارم باش
به لب اسم تو دارم به دل عشق تو دارم
به تو محتاجم به تو محتاجم در انتظارم...
به لب اسم تو دارم به دل عشق تو دارم
به تو محتاجم به تو محتاجم در انتظارم...

زندگيم بي تو سرد سرده بي تو گريه دواي درده
روز و شب چشم به راهتم تشنه ي يک نگاهتم
مست چشم سياهتم
شادي لحظه هام تويي حرف روي لبام تويي
همصداي صدام تويي
به لب اسم تو دارم به دل عشق تو دارم
به تو محتاجم به تو محتاجم در انتظارم...
به لب اسم تو دارم به دل عشق تو دارم
به تو محتاجم به تو محتاجم در انتظارم...

بيا دست مرا در دست خود گير
منو نسپار عزيزم دست تقدير
آخه در شهر پر آوازه ي عشق
غريبم من ندانم راه تقدير
به لب اسم تو دارم به دل عشق تو دارم
به تو محتاجم به تو محتاجم در انتظارم...
به لب اسم تو دارم به دل عشق تو دارم
به تو محتاجم به تو محتاجم در انتظارم...

من غريب شهر عشقم همدمم نا فرجامي
از بد و خوب اين دنيا قسمتم شد ناکامي
اي پناه آخرينم بي پناهم يارم باش
با تو بودن آرزومه مونس و غمخوارم باش
به لب اسم تو دارم به دل عشق تو دارم
به تو محتاجم به تو محتاجم در انتظارم...
به لب اسم تو دارم به دل عشق تو دارم
به تو محتاجم به تو محتاجم در انتظارم...

 

 

 

 

 

 

تو را نخواهم بخشيد 
تو ميروي که من ز غم فنا شوم
با محنت جهان من آشنا شوم
بيا که جان من فداي روي تو
که بسته ام دلم به تار موي تو
نرو منو به حال خود رها نکن رها نکن
به جون خسته ام چنين جفا نکن جفا نکن

اگر شوي ز من جدا قسم به حرمت خدا
تو را نخواهم بخشيد
غرورم و تو با ستم چو بشکني به سنگ غم
تو را نخواهم بخشيد

تو اي چراغ راه من هميشه سجده گاه من
غم به دل نهفته را بخوان تو از نگاه من آه...
نرو منو به حال خود رها مکن رها مکن
به جون خسته ام چنين جفا نکن جفا نکن

تو ميروي که من ز غم فنا شوم
با محنت جهان من آشنا شوم
بيا که جان من فداي روي تو
که بسته ام دلم به تار موي تو
نرو منو به حال خود رها نکن رها نکن
به جون خسته ام چنين جفا نکن جفا نکن

اگر شوي ز من جدا قسم به حرمت خدا
تو را نخواهم بخشيد
غرورم و تو با ستم چو بشکني به سنگ غم
تو را نخواهم بخشيد

تو اي چراغ راه من هميشه سجده گاه من
غم به دل نهفته را بخوان تو از نگاه من آه...
نرو منو به حال خود رها نکن رها نکن
به جون خسته ام چنين جفا نکن جفا نکن
نرو منو به حال خود رها نکن رها نکن
به جون خسته ام چنين جفا نکن جفا نکن

 

 

 

 

دل ديوونه 
من دلي ديوونه دارم که زبون سرش نميشه
هرچي ميگم عشق دروغه ولي باورش نميشه
آه و ناله شده کارم اشک بيهوده ميـبارم
دل ساده شده عاشق چه کنم چاره ندام
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم

اي خدا من با دلم چه کار کنم
کجا از دستش آخه فرار کنم
نه ميشه از سينه بيرونش کنم
نه دوايي تا که درمونش کنم
بهتره که بسوزه تا ديگه عاشق نشه
واسه من اين بي زبون آيينه ي دق نشه
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم

من دلي ديوونه دارم که زبون سرش نميشه
هرچي ميگم عشق دروغه ولي باورش نميشه
آه و ناله شده کارم اشک بيهوده ميـبارم
دل ساده شده عاشق چه کنم چاره ندام
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم

اي خدا من با دلم چه کار کنم
کجا از دستش آخه فرار کنم
نه ميشه از سينه بيرونش کنم
نه دوايي تا که درمونش کنم
بهتره که بسوزه تا ديگه عاشق نشه
واسه من اين بي زبون آيينه ي دق نشه
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم

 

 

 

قناري 

زير سقف آسمون
توي باغ خونمون
قناري غمگين نشسته
دلش از غصه شکسته
ناله ي زار ميکنه
گريه بسيار ميکنه
قناري جون زندگي اينه يه روز تلخه يه روز شيرينه
قناري جون زندگي اينه يه روز تلخه يه روز شيرينه

تو ميتوني همه جا پر بکشي
دزدکي تو خونه ها سر بکشي
ميتوني گمشده تو پيدا کني
جفت خوشبختي تو در بر بکشي
اما من با دل خسته چه کنم
با دل به خون نشسته چه کنم
قناري جون زندگي اينه يه روز تلخه يه روز شيرينه
قناري جون زندگي اينه يه روز تلخه يه روز شيرينه

قناري جون دست رو دلم نزار که خونه
قصه کمتر بگو از غم زمونه
چهچه شادي بزن که غم بميره
تا دوباره دل سراغشو نگيره
قناري جون زندگي اينه يه روز تلخه يه روز شيرينه
قناري جون زندگي اينه يه روز تلخه يه روز شيرينه

زير سقف آسمون
توي باغ خونمون
قناري غمگين نشسته
دلش از غصه شکسته
ناله ي زار ميکنه
گريه بسيار ميکنه
قناري جون زندگي اينه يه روز تلخه يه روز شيرينه
قناري جون زندگي اينه يه روز تلخه يه روز شيرينه
قناري جون زندگي اينه يه روز تلخه يه روز شيرين

 

 

 

 

 

الهي
مگه توي اين زمونه هردلي که مهربونه
بايد از غصه بميره يا همش تنها بمونه
تا لبش وا کرد و خنديد دل من تو سينه لرزيد
وقتي که از من جدا شد مگه از خدا نترسيد
الهي خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبينه قسمتش رنج و عذاب شه
الهي خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبينه قسمتش رنج و عذاب شه

دل خوش باور من اسيره بخت بده
روي پيشونيم روزگار مهر بدبختي زده
قلب مهربونم و عاقبت شکست و رفت
توي اين شهر غريب دل به من نبست و رفت
الهي خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبينه قسمتش رنج و عذاب شه
الهي خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبينه قسمتش رنج و عذاب شه

مگه توي اين زمونه هردلي که مهربونه
بايد از غصه بميره يا همش تنها بمونه
تا لبش وا کرد و خنديد دل من تو سينه لرزيد
وقتي که از من جدا شد مگه از خدا نترسيد
الهي خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبينه قسمتش رنج و عذاب شه
الهي خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبينه قسمتش رنج و عذاب شه

دل خوش باور من اسيره بخت بده
روي پيشونيم روزگار مهر بدبختي زده
قلب مهربونم و عاقبت شکست و رفت
توي اين شهر غريب دل به من نبست و رفت
الهي خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبينه قسمتش رنج و عذاب شه
الهي خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبينه قسمتش رنج و عذاب شه
الهي خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبينه قسمتش رنج و عذاب شه

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو