loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ واسه خودمه محسن عباسیLyrics Music Mohsen Abbasi Vase Khodameمتن آهنگ واسه خودمه محسن عباسیترانه و شعر آهنگ واسه خودمه محسن عباسیاگه میبینی عاشق و دیوونه م اگه میبینی بی تو نمیتونمواسه دیدنت د

حسین بازدید : 107 سه شنبه 28 خرداد 1398


متن آهنگ واسه خودمه محسن عباسی

Lyrics Music Mohsen Abbasi Vase Khodame

متن آهنگ واسه خودمه محسن عباسی

ترانه و شعر آهنگ واسه خودمه محسن عباسی

اگه میبینی عاشق و دیوونه م اگه میبینی بی تو نمیتونم
واسه دیدنت دنباله بهونه م یعنی شدی جونم

اگه دل دیگه طاقت نمیاره نباشی حالش تعریفی نداره


اگه زندگی ایندفعه بذاره با تو می مونم

بگو دلت واسه خودمه دوست دارم واسه تو کمه
خودت میدونی فرق داری واسم دیگه با همه

به دلت بگو با ما راه بیاد نمیدونم چرا دلم میخواد
بگم به همه این همه کسمه

بگو دلت واسه خودمه دوست دارم واسه تو کمه
خودت میدونی فرق داری واسم دیگه با همه

به دلت بگو با ما راه بیاد نمیدونم چرا دلم میخواد
بگم به همه این همه کسمه

تکست آهنگ واسه خودمه محسن عباسی

خیال نکنی واسه من هوسی میخوام به آرزوت برسی
میخوام بدونی که همه جوره هستم کنارت

دیگه با کسی درد و دل نکن دیگه دستایه منو ول نکن
خودم میشم اون عاشقه ابدیت بگو میخوامت

بگو دلت واسه خودمه دوست دارم واسه تو کمه
خودت میدونی فرق داری واسم دیگه با همه

به دلت بگو با ما راه بیاد نمیدونم چرا دلم میخواد
بگم به همه این همه کسمه

بگو دلت واسه خودمه دوست دارم واسه تو کمه
خودت میدونی فرق داری واسم دیگه با همه

به دلت بگو با ما راه بیاد نمیدونم چرا دلم میخواد
بگم به همه این همه کسمه


منبع فراتکست







برچسب ها lyric song & music متن آهنگ واسه خودمه محسن عباسی دانلود آهنگ واسه خودمه محسن عباسی سایت تکست آهنگ متن آهنگ غمگین متن آهنگ قدیمی واسه خودمه محسن عباسی تکست موزیک واسه خودمه محسن عباسی متن آهنگ عاشقانه شعر آهنگ واسه خودمه محسن عباسی تکست آهنگ متن ترانه واسه خودمه محسن عباسی Text music متن آهنگ های قدیمی متن آهنگ تکست آهنگ واسه خودمه محسن عباسی آکورد آهنگ واسه خودمه محسن عباسی سایت متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو