loading...

اهنگ جدید

برو دیگه سیام نکن عاشقونه نگام نکن اشک دروغکی نریز اسیر اشتبام نکن دلت هر روزی یه جوره پای عشقم لب گوره دلت هر روزی یه جوره پای عشقم لب گوره نمیخوامت نمیخوامت مگه زوره نمیخوامت نمیخوامت مگه زوره

حسین بازدید : 109 شنبه 14 تیر 1399

برو دیگه سیام نکن عاشقونه نگام نکن

اشک دروغکی نریز اسیر اشتبام نکن

دلت هر روزی یه جوره پای عشقم لب گوره

دلت هر روزی یه جوره پای عشقم لب گوره

نمیخوامت نمیخوامت مگه زوره

نمیخوامت نمیخوامت مگه زوره

باغچی عشقو تماشا کردم

تویه گلها تورو پیدا کردم

ای کنار تو عزیز جونم

خیمی عشقمو برپا کردم

خیمی عشقمو برپا کردم

دلبر ابرو کمونی نازنین و مهربونی

دلبر ابرو کمونی باوفا و مهربونی

تویی که قدر محبت رو میدونی

تویی که قدر محبت رو میدونی

دانلود آهنگ برو دیگه سیام نکن عاشقونه نگام نکن از عباس قادری

دیگه امیدی واسه دیدن وصله نداره

دروغات جایی توی این دل بسته نداره

بسمه هرچی تماشا کردم توی دنیا تورو پیدا کردم

بسمه هرچی ستم کشیدم مگه من جونمو پیدا کردم

دلبر ابرو کمونی نازنین و مهربونی

نمیخوامت نمیخوامت مگه زوره

دوستت دارمت ای سیاهی شب چونکه همرنگه گیسوی یار منی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو